השגריר האמריקאי ג'יימס ג'פרי: תפקידי להפוך את סוריה לביצה עבור הרוסים

הנשיא דונלד טראמפ מינה בזמנו את שליחו המיוחד לנושאי סוריה השגריר ג'יימס ג'פרי וגם למתאם המלחמה העולמית ב-ISIS.(דעא"ש ).כמה דברים מעניינים של ג'פרי .

הנציג "המיוחד " הצהיר כי ממשל טראמפ בחר בנוכחות צבאית אמריקאית מוגבלת מאוד בסוריה למטרה מאוד ספציפית:

לרדוף אחר מחבליי דאעש, לתמוך במבצעים צבאיים במדינות אחרות כמו טורקיה וישראל בדרכי פעולות שונות ולהתמקד בין השאר בהפעלת לחץ כלכלי ודיפלומטי.

הנוכחות הצבאית שלנו, למרות שיהיו כאלה שיומרו כי היא קטנה, היא חשובה מאוד זו התפיסה והמחשבה בעיקרה, ולכן אנו קוראים לקונגרס, לעם האמריקאי והנשיא לשמור על הכוחות האלה,הוסיף ג'פרי.

סוריה זו לא אפגניסטן, זו לא וייטנאם,. זו לא ביצה. התפקיד שלי הוא להפוך את זה לביצה עבור הרוסים. בדרכים ופעולות שונות כפי שאנו עושים ונמשיך לתמוך בפעולות צבאיות מיוחדות במדינות אחרות עבור הביטחון האזורי הנצרך לטורקיה ובפרט לבני בריתנו ישראל ולהתמקד בין השאר בלחץ כלכלי ודיפלומטי. הנוכחות הצבאית שלנו, למרות שהיא קטנה, חשובה לכל החישוב הכללי הזה, ולכן אנו קוראים לקונגרס, העם האמריקני והנשיא להמשיך לשמור על הכוחות האלה – כך הוסיף ג'פרי. "אני מדגיש שוב,זו לא אפגניסטן, זו לא וייטנאם, וזו לא ביצה. התפקיד שלי הוא להפוך את זה לביצה עבור הרוסים".

US, Allies Split Over Fate of IS Foreign Fighters | Voice of ...

קרדיט:מאיר בר מקבוצת נציב

כתיבת תגובה