ושוב הפכה ישראל למשל ושנינה בעיני הדרוזים בגולן הסורי ובישראל

ועכשיו כולנו חוזים בתוצאות הלוואי של הפקרת ישראל את כוחות המורדים בכיס הנצור בבית ג'ן בגלל הבטחתה להגן בכל מחיר  על הדרוזים באזור אלחאדר ,שאין להם כלום עם מדינת ישראל רק שנאה עזה ותהומית ובנוסף הם מסייעים  לכוחות המנסים להתנכל לשקט על גבול הגולן באמצעות פעילות סמי-צבאית בפוג'ים של החיזבאללה  הפרוסים לאורך הגבול.

לאחר שצבא סוריה הוציא מהאזור את כל כוחות המורדים והשתלט על השטח החלו הדרוזים בצעדי תגובה נגד הישובים הסונים כולל פגיעות בחפים מפשע וזאת בחסות המשטר הרצחני הסורי.

[img attachment="14052" /]

אגב, הטענה שהכוחות שלחמו בכיס בית ג'ן היו של אלנוצרה-אלקעידה אינה מחזיקה מים . מתוך 750 לוחמים בכלל כ-50 לוחמים היו מארגון זה ובשלב הנוכחי הם הוצאו לגמרי מהאזור.

הדרוזים באלחאדר גם לא שוכחים על הדרך להסית, במילים שלהם, את הדרוזים בישראל, וקוראים להם "הדרוזים של פלשתין".

ואם עד עכשיו היו מעטים שעוד חשבו על ישראל טובות הרי שבאו הדרוזים בגולן הסורי והראו לכל העדות הלוחמות בסוריה כי אי אפשר לסמוך על ישראל תוך רמז ברור ללימוד הלקח המתאים לדרוזים בגולן ובישראל. 

הגדילו לעשות הדרוזים באלחאדר ופרסמו אתמול הודעה של הכרת תודה פומבית לדרוזים בגליל ובכרמל  בזאת הלשון:

بيان شكر
أهالي حضر يتقدمون بجزيل الشكر والامتنان لأهلنا في #الجليل_والكرمل في #فلسطين_المحتلة لما قدموه من دعم مادي ومعنوي لأهلهم في حضر منذ بداية الأزمة التي عصفت بالبلدة وحتى الآن سائلين المولى أن يحفظهم ويرعاهم.
הודעת תודה:
משפחות הדרוזים בחאדר מודות לדרוזים בגליל ובכרמל בישראל (הם קוראים :"פלשתין") על עזרתם בציוד ובתמיכה מורלית בהם מאז החל המשבר.

ושוב ישראל נקלעה למצב שבו היא אכלה את הדגים המסריחים וגם סלקו אותה מהעיר וגם גלגלו אותה בזפת ונוצות והפכה למשל ושנינה בעיני הדרוזים בגולן הסורי כמדינת פראיירים!

אם אתה מתנהג כך בשכונה האלימה שלנו – אל תצפה שמי מהכנופיות המקומיות ישלב ידיים אתך! אתה מוקצה מחמת מיאוס! בוגד מהסוג השפל ביותר!

אז אתם הבנתם עכשיו למה התכוון שר החוץ האגדי של ארה"ב -הנרי קיסינג'ר שאמר:"לישראל אין מדיניות חוץ לחלוטין – רק מדיניות פנים!".

הויה לנו כי הגענו עד הלום!!

[img attachment="14175" /]

 

כתיבת תגובה