מטוס מטען נושא ציוד צבאי לגנרל חפתר הושמד על הקרקע בלוב

כוחות מיליציית ברכאן אלרדב – بركان الغضب של ממשלת אל-וופק  (ההסכם) הלובית בטריפולי פרסמו אתמול (רביעי) תצלומי אוויר של הרס מטוס מטען צבאי בשדה התעופה טרחונה –  ترهونة , דרומית לבירה, שהובילו אספקה ​​לגנרל חפטר – מפקד כוחות המורדים המנסה להשתלט על המדינה בתמיכת מצרים ורוסיה.

Image may contain: text

בהצהרה של מיליצית ברכאן , שהעתק ממנו הגיע לידי אתר החדשות – "ערבי 21" , נאמר כי מטוס של חיל האוויר של אל-וופק (ממשלת ההסכם) תקף ב-6 לחודש זה מטוס מטען ברגע שנחת בשדה התעופה של טרחונה, והצליח להשמיד אותו לחלוטין תוך שהוא מציין כי הוא "נושא אספקה ​​צבאית, נשק ותחמושת למיליציית הפטר".

בהצהרה לא צוין זהות המטוס או היעד שהמטוס בא ממנו.
כוחות ממשלת אל-וופק הלוביים ,המוכרת בקרב הקהילייה הבין לאומית, ממשיכים במבצע "סערת השלום" שהושק על ידם, בתגובה להפצצת כוחות הגנרל חפטר, שכונות ומתקנים אזרחיים בטריפולי, שגרם לעשרות נפגעים.
כוחות אלה הצליחו להשתלט על רצועת החוף המערבית כולה, לאחר שהצליחו לדחוק את כוחותיו של חפטר מהערים סרמנן, סבראטה, אל-אוג'אילט ואזורי חוף אחרים.

כוחותיו של הגנרל חפטר ממשיכים להפר את הפסקת האש ההומניטרית שהוכרזה ב- 21 במרץ האחרון, כדי להתמקד במאבק בנגיף הקורונה, שהדביק עד כה 25 איש בלוב, בכך שהם מפציצים מטרות שונות בעיר הבירה.

No photo description available.

כתיבת תגובה