מבזקי חדשות ליום 15-4-20 . מתעדכן

*- ויכוח כרגע בגבול לבנון ישראל דורשת לעקור עצים שנשתלו במטרה להפריע למצלמות ומאידך לבנון דורשת בתמורה לעקירת העצים הורדה של המצלמות.

סגן מזכ"ל חיזבאללה, שייח 'נעים קאסם- "חיזבאללה בכוננות גבוהה ומוכנה להתעמת עם האוייב הציוני בכל עת ". *בראיון לערוץ אלמנאר

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

*- מצגת פשוטה של מחזור החיים של וירוס הקורונה ויעדי התרופות הפוטנציאליות  והתרופות הפוטנציאליות לטיפול:

תמונהתמונה

*- האקדמיה לרפואה הסינית הצבאית למדעים רפואיים בסין בשיתוף עם חברת ביוטק בהונג קונג( CanSino Bio) – שני חיסונים אושרו כנגד נגיף הקורונה ומוכנים לניסויים בבני אדם בסין.

*- שיא חדש בעולם הקורונה- אישה טורכית בת 107 (א'בהן קרדניצ') אושפזה בשבוע שעבר בבית החולים עם תסמינים של חום גובה ושיעול,נבדקה ונמצאה כחיובית לנגיף. לאחר שקיבלה טיפול שוחררה היום לביתה במחיאות כפיים סוערות על ידיי צוות הרופאים להמשך בידוד.

*- ארגון הבריאות העולמי: לא צפוי חיסון לקורונה ב-12 החודשים הקרובים

דוברת הארגון: "90% ממקרי הקורונה בעולם הם באירופה ובארה"ב, ולכן לדבריה התפרצות המגפה עדיין לא הגיעה לשיאה"; היא ציינה כי ישנה ירידה בהתפשטות המגפה בחלקים מסוימים באירופה, כולל איטליה וספרד, אבל מצד שני הנגיף ממשיך להתפשט בבריטניה וטורקיה.(כלכליסט)

*- צפון קוריאה משגרת היום (שלישי ) מספר טילי שיוט בטווחים שונים לים בין חצי האי הקוריאני ליפן,כך דיווח רמטכ"ל דרום קוריאה.

*- העיתון הספרדי "לה ווז דה גליציה" – מוחמד בן סלמאן ניצל את מגיפת קורונה בכדי לעצור את קרוביו, אחר כך פתח במלחמה עם מחירי נפט, ואז ברח להתחבא ביאכטה מהנגיף, בתקופה בה קורונה פלשה לערי הממלכה וגם הדביקה את הנסיכים.

*- פיחות מהיר בערך הלירה הלבנונית בגלל המשבר הכלכלי העמוק בלבנון .

*- מטה הסוכנות ללוחמה בסמים האמריקאית היושבת באתונה מסרה מידע לשלטונות יוון כי במטוס שיצא מלבנון לנמל מיסרטה בלוב עם נחיתת ביניים באתונה נושא משלוח של מריחואנה מלבנון .

*-מושל ניו יורק -'הגרוע ביותר כבר מאחורינו'. ניו יורק ועוד חמש מדינות נערכות ליציאה מהסגר תוך מספר ימים.

*- ספרד החלה להקל על מגבלות הסגר הנוקשות,לאחר יותר מחודש שאנשים היו סגורים בבתיהם.מפעלים מענף הבניה והייצור יפתחו מחר מחדש .

ראש הממשלה פדרו סאנצ'ס אמר היום כי ההחלטה לפתוח ולהפעיל מחדש כמה ענפים ומגזרים שונים , התקבלה לאחר התייעצות עם ועדה של מומחים ואנשי מדע בכירים.

*- עוצר מלא הוטל על מחוזות בצרה ובבל בעיראק כדי לעצור התפשטות מגםת הקורונה.

תמונה

*- 32 אזרחים מעיראק פונו ממצרים בחזרה למולדתם בגלל מגפת הקורונה

*-

 

כתיבת תגובה