ה-"ניו יורק טיימס": לו רק הסינים היו מחליטים מהר יותר!!

" כ-7 מיליון מתושבי העיר וו-האן שבמחוז חוביי שבסין  הצליחו להימלט מהעיר לפני שהשלטונות נאלצו להודות בקיומו של וירוס קטלני שגורם למגפה המתפשטת במהירות רבה ברחבי העיר והמחוז.

אותם 7 מיליון מאזרחי המחוז נמלטו לכל קצוות סין ורבים אף עלו על טיסות ונמלטו לכל קצוות תבל תוך שהם מפיצים את נגיפי הקורונה.

ב-22 לינואר החלה סין להגביל את היציאות מהעיר וו-האן" – כך מדווח העיתון "הניו יורק טיימס" האמריקאי.

העיתון פרסם מחקר לפיו במידה ושלטונות סין היו מתערבים ומגבילים את היציאות מהעיר הם היו יכולים להקטין את ממדי המגפה ב-66 אחוז.

אם השלטונות היו מתערבים ומגבילים את היציאה ממרכז האזור הנגוע שבועיים קודם להחלטתם הרשמית , הם היו מקטינים את ממדי המגפה ב-86 אחוז . המחקר קובע עוד שאם שלטונות סין היו מתערבים ומונעים יציאות תושבים בלתי נשלטת מהעיר 3 שבועות לפני שעשו זאת בפועל היו מקטינים את ממדי המגפה בלא פחות מ-95 אחוז .

תמונה

עכשיו לא נותר להיסטוריה אלא לגלות לעולם מי ומה מאחורי המגפה ומי פעל בצורה פושעת שגרמה לנזק כל כך אדיר לכלות העולם ולמאות מיליונים מתושביו .

קשה שלא להפנות את האצבע המאשימה לכיוון שמנחים אותנו בתמונות מכוונות.

תמונה

ככל שהנזקים הכלכליים ברחבי העולם הולכים ומחמירים,ועדיין לא רואים לזה עוד סוף, הולך העולם ומשתכנע כי הסינים אשמים בכל וכולם נשבעים שלא יתנו יותר למדינה הזאת לגנוב להם את הכלכלות ואת העבודות של תושביהן.

עד לפעם הבאה!

 

כתיבת תגובה