הכוחות בתימן הנאמנים לאיראן מאיימים לתקוף במערכות טילים חדשות

ביירות, לבנון (8:50 בלילה) – דובר כוחות הצבא התימני ,בעלי הברית של מיליציית אנסראללה, תא"ל יחיא סרעה, הודיע ​​כי הקבוצה ביצעה ניסויים על מערכות הטילים החדשות שלהם.

"אנו מכריזים כי כוחות הצבא התימני ביצעו בהצלחה ניסויים חדשים במערכות טילים, אשר ייחשפו , ויש מערכות טילים שייכנסו לשירות בקרוב, לאחר שהניסויים עליהם עברו בהצלחה " אמר.

בנוגע לחיל האוויר הוא ציין כי חיל האוויר שלהם שביצע במהלך חמש שנות המלחמה, 4,116 פעולות צבאיות שהתחלקו בין 669 פעולות התקפיות ל -3,490 פעולות סיור, ואילו סך הפעולות של כוחות הארטילריה  הגיעו ל -73 פעולות וסך הפעולות של  כוח טילים הגיע ל-11 פעולות ופעולה משותפת אחת של כל הזרועות".

" היו גם מבצעים שבצעו כלי טייס מהירים שהפציצו בסיסים ומתקנים צבאיים, יעדים רגישים, ריכוזי כוחות, מחנות צבא, תנועות אויב ושיירות תגבורת, כולל יעדים בעומק סעודיה והאמירויות, כולל יעדים בחזיתות הלחימה, תוך ביצוע פעולות ספציפיות שהוצעו לפועל על ידי יותר מעשרה מל"טים  שתקפו בבו זמנית במבצע אחד ", אמר.

דובר כוחות אנסאראללה הזהיר את סעודיה ואת איחוד האמירויות לא להעמיד במבחן את כוחותיהם, מאחר שהם מעדכנים ללא הרף את ארסנל  הנשק שלהם.

 

 

כתיבת תגובה