נלחמים בפחד נגד הידבקות בווירוס הקורונה בעובדות בעזרת מומחים מטקסס

גורמים רשמיים פדרליים בוושינגטון הבירה ומנהיגי מדינות מכל רחבי העולם חיפשו ופנו אל מומחי המגיפה בבית הספר לממשל ושירות ציבורי" בוש" באוניברסיטת טקסס A&M, שם המכון Scowcroft לעניינים בינלאומיים מציע הנחיות מדיניות בנושאים של מניעה ותגובה להתפרצויות זיהומיות.

בין המומחים ניתן למנות את ד"ר ג'רלד פרקר, המשמש גם כדיקן חבר של מרכז בריאות במכללה האוניברסיטאית לרפואה וטרינרית ומדעים ביו-רפואיים.

ד"ר פרקר הוא לשעבר סגן מזכיר של שר ההגנה כימית וביולוגית במשרד ההגנה בארה"ב, וממלא מקום נציב הכשירות והתגובה במחלקת הבריאות והשירותים ההומניים בארה'ב.

"זה וירוס חדש לגמרי,אומר ד"ר פרקר. יש כל כך הרבה זנים שאנחנו לא יודעים עליהם דבר שזה פשוט מדאיג אותנו כבני אדם.

אבל אפשר לומר שהיום אנחנו פועלים בצורה הרבה יותר טובה מכפי שהיה לפני 20 שנה. שרותי הרפואה והמדע ברחבי העולם מגיבים לנגיף במהירות חסרת תקדים."

מדען מוביל בתחום הסיכומים נוסף הוא פרופסור בן נוימן, ראש המחלקה לביולוגיה באוניברסיטת טקסס A&M, טקסארקנה, מדען שחוקר במשך 24 שנים את תופעות הזיהומים.

פרופסור נוימן מכהן בוועדה הבינלאומית שקיבלה את שמו של הנגיף האחרון. (Covid-19)הוא מתראיין רבות לאחרונה עם כתבי חדשות ברחבי העולם, אירופה,אסיה ובצפון אמריקה.

פרופסור נוימן טוען שנגיף הקורונה לא באמת רוצה להרוג אותנו,הנגיף רוצה להסתתר ולחיות בתוכנו,הוא מנסה מאוד בעצם להתגנב ולהסתתר בתוך מערכת החיסון שלנו,כאשר הוא מנסה לגרום לחושים שלנו בגוף לא לדעת שהוא קיים בתוכנו.

"כאשר אנחנו חולים,הוא הוסיף, למעשה יש לנו מספיק וירוסים בתוכנו שאיננו מכירים היכולים להדביק כל אדם אחר על פני כדור הארץ – פשוט מרוכז בגוף אחד כל כך הרבה זיהומים. לדעתי, זה סוג של נס שכולם לא נדבקים וחולים כל הזמן. אין לי הסבר מקצועי ומפורט אחר.
זה נכון שהמערכת החיסונית שלנו מתפקדת נהדר, ולמען האמת,נראה שזה מה שמאפשר את המשך החיים לכאורה.

אני חושב שעלינו להיות ערוכים ומוכנים למקרה שנראה עוד התפרצויות של זיהומים שאיננו מכירים העלולים להופיע בעולם לכן, אין צורך להיכנס לפניקה מיותרת ובהלה."

קרדיט:מאיר בר מקבוצת נציב

כתיבת תגובה