היועץ הפוליטי הבכיר למנהיג איראן-וילאיאתי נדבק בווירוס הקורונה

זאת הפגיעה הכי גבוהה בהיררכיה של איראן עד כה.

לאחר שחברי פרלמנט ובכירים במשמרות המהפכה האיראנים נדבקו בווירוס הקורונה ,העושה שמות בכל רחבי המדינה , הגיעה הפגיעה הפעם הכי גבוה שאפשר בהיררכיה השלטונית באיראן.

היועץ הראשי למדיניות החוץ של המנהיג העליון האיראני-חמינאי , עלי אכבאר ווילאייתי –  Ali Akbar Velayati , אובחן חיובית לווירוס הקורונה והוא נמצא כרגע בהסגר  – כך דיווחה סוכנות החדשות האיראנית תסנים.

ווילאייתי , שהוא רופא במקצועו , משמש גם כיו"ר בית החולים בו רבים מבכירי השלטון מאושפזים לאחר שגם הם נפגעו מוירוס הקורונה.

על פי אתרי חדשות באיראן ד"ר ווילאייתי ,עובד במקצועו כרופא מידי יום בבית החולים ומבצע ניתוחים בתדירות יומית , ובזמן האחרון הוא השקיע ממרצו לעזור לחולי הקורונה המאושפזים בבית החולים בו הוא פעיל.

לדברי מנהל יחסי הציבור של אוניברסיטת כריסט דנשווארי ,בטהרן, אתמול, הופיעו אצל ווילאייתי תסמינים קלים והוא הוכנס מיד להסגר בביתו . לדברי השלטונות מצבו הכללי כעת משתפר.

גורמים המכירים את האיש מעריכים כי הוא בודק כרגע אפשרות להגיע לבית החולים הגדול בעולם – "מאיו קליניק" הנמצא בארה"ב על מנת לקבל את הטיפול המיטבי על מנת שיינצל מפגיעת הווירוס. לפני המהפכה ווילאייתי ומשפחתו גרו בארה"ב ואחרי עלייתו של חומייני לשלטון הוא חזר למדינה אך כמה מילדיו נשארו עד היום בארה"ב והינם אזרחי המדינה.

ידוע כי פגיעתו הרעה של הווירוס מתמקדת אצל אנשים מבוגרים וווילאייתי, כרופא ,יודע כי סיכויו לשרוד באיראן קטנים לכן הוא פועל לקבל את הטיפול הרפואי הטוב בעולם שכסף יכול לקנות .

علی اکبر ولایتی قرنطینه شد

כתיבת תגובה