סוריה מפסיקה טיסותיה האזרחיות לאיראן מחשש להתפשטות הקורונה

חברת התעופה הסורית – "צ'אם ווינגס איירליינס" משעה את טיסותיה לאיראן וממנה עד להודעה חדשה.

כחלק ממדיניות החברה לשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר לבטיחות ובריאות מקומית וגלובלית ולהימנע מכל זיהום אפשרי ממדינות ותחנות בהן נרשמו מקרים אחרונים של זיהום בנגיף קורונה, החליטה צ'אם ווינגס איירליינס להשעות טיסות לאיראן וממנה.

ראוי לציין כי מאז תחילת התפשטות הנגיף בחלק מהמדינות השכנות, החברה הסורית  נקטה אמצעי זהירות ביחס להתפשטות נגיף הקורונה וכבר החלו ליישם את ההוראות וההמלצות של ארגון הבריאות העולמי ומשרד הבריאות הסורי, מכיוון שזה אמצעי זהירות חשוב לעקר את כל חללי המטוסים שלו לאחר ביצוע כל טיסה. בכל טיסותיה, ללא יוצא מן הכלל, החברה מבצעת בדיקה לכל נוסע בטיסותיה לפני העלייה למטוס, כמו כן, החברה חילקה מסכות רפואיות וכפפות מיוחדות לצוותי האוויר שלה כדי למנוע העברת זיהום אפשרי כלשהו.

חברת התעופה Cham Wings Airlines מפיצה טופס (טופס) מיוחד לכל נוסעיה על פי המלצת ארגון הבריאות העולמי למלא אותו במידע האישי של המטייל ויעד הנסיעות שלו בנוסף למגעים, תנועת הנסיעות שלו ונסיעותיו האחרונות, במיוחד בתקופה הקודמת (14 הימים) ומייד לאחר מכן מגישים את כל הטפסים למשרד הבריאות הסורי, שבתורו מתקשרים עם מטיילים המגיעים לסוריה ושואלים את מצבם הבריאותי והרגעתם לוודא שהם נקיים מכל חשד לתסמיני המחלה.
לפיכך, צ'אם ווינגס איירליינס נוקטת בכל הסיבות שמונעות את העברת הנגיף הזה, ומאחלת לכולם בריאות, בריאות ובטיחות.

הערכה: חברת התעופה הסורית נקטה בצעד דרסטי זה ,ובניגוד לעמדת הבכירים האיראנים, היות וכל מדינות העולם איימו עליה שלא יאפשרו למטוסיה לנחות בשטחם אם האיראנים ימשיכו להגיע לארצם ללא בקרה.

 

כתיבת תגובה