אדמירל בדימוס-מקראבן מבקר מדיניות טראמפ והתנהגותו לאורך כל נשיאותו

Image result for retired us navy adm. william mcraven

אדמירל בדימוס מחיל הים האמריקני – ויליאם מקראבן, לשעבר ראש פיקוד המבצעים המיוחדים של ארה"ב, פרסם ביקורות נוקבות על הנשיא דונלד טראמפ במספר טורי דעה שפורסמו ב"ניו יורק טיימס "ובוושינגטון פוסט.

הקריירה הצבאית של מקראבן, בת 36 השנים ,הייתה בסימן של כמה הישגים בעלי פרופיל גבוה, כולל תפקיד המפקד העליון של מבצע "חנית נפטון" במהלכו חוסל מנהיג אל-קאעידה אוסאמה בן לאדן, בשנת 2011.

הוא פרש מחיל הים בשנת 2014 והיצטרף להנהלת האוניברסיטה של ​​טקסס בשנת 2015. שנתיים לאחר מכן, הוא הודיע שהוא עוזב את העבודה מסיבות בריאותיות.

מקראבן כתב כמה ספרים רבי מכר על מנהיגות, ביניהם "הפוך את המיטה שלך: דברים קטנים שיכולים לשנות את חייך … ואולי את העולם" ו"סיפורי ים: חיי במבצעים מיוחדים. "

מקראבן ביקר קשות את מדיניותו של טראמפ והתנהגותו לאורך כל נשיאותו, וכתב מספר טורי דעה בהם ביקר את הנשיא. אמנם אין זה נדיר שקצינים צבאיים בדימוס ידברו בעד או נגד נשיא מכהן, הערותיו של מקראבן משכו תשומת לב יוצא מהכלל בגלל הוותק והשירות שלו.

טראמפ הגיב בכך שזלזל בשירות הצבאי של מקראבן והאשים אותו כי הוא מוטה פוליטית, וכינה את האדמירל בדימוס במהלך ראיון  בפוקס ניוז בנובמבר – "אוהד הילרי קלינטון" ו"תומך באובמה " .

"האם זה לא היה נחמד אם היינו מקבלים את אוסאמה בן לאדן הרבה יותר מוקדם ? האם זה לא היה נחמד?" אמר בזלזול טראמפ.

מק'רבן אמר כי "לא תמך בהילרי קלינטון או אף אחד אחר" במהלך הבחירות לנשיאות 2016 והכחיש את הדיווחים שהוא מועמד להיות סגן נשיא אצל קלינטון.

Image result for retired us navy adm. william mcraven

 

כתיבת תגובה