הלוויות בביירות להרוגי החיזבאללה מהקרבות בצפון סוריה

אתר החדשות הלבנוני – אלג'נוביה מאשר כי 3 לוחמים מהמיליציה הלבנונית – "החיזבאללה" נהרגו בלחימה באזור הכפרי המערבי של מחוז חלב, כחלק מתמיכת המיליציה הלבנונית באסד והמיליציה הרוסית במערכה שלהם נגד מחוז "אידליב".

האתר אמר כי פעילים ותומכי חיזבאללה פרסמו ברשתות החברתיות, כי שלושה לוחמים משורותם: עמאר דרוויש, המכונה "בדר" מהעיירה הדרומית שוקין, ועבאס יונס ג'עפר ואבו מאזן טהא מבעלבק,  נפלו תוך כדי "מילוי תפקידם בג'יהאד" ולא הוסיפו  פרטים נוספים.

ממידע שהשיג אתר אלג'נוביה  הצביע על כך ש"אנשים אלה נהרגו במהלך העימותים שהתרחשו מערבית לחלב, שכן קרבות מתקיימים בין כוחות המשטר המגובים על ידי בעלות בריתם- רוסיה ואיראן כנגד סיעות האופוזיציה בחזית הדרומית-מערבית של חלב סמוך למחוז  אידליב. " הקרבות הביאו לעלייה במספר הנפגעים בדרום-מערב חאלב ולעלייה במספר הפגזים שנפלו בשכונות בעיר חלב, שהביאו גם לכך שהחיזבאללה ,שהשתתף בקרב זה ,סבל אבידות .

ראוי לציין כי הגילוי על הריגת לוחמים מהמיליציה הלבנונית מגיע לאחר שמיליציות אסד ספגו אבידות כבדות בחיילים ובציוד בשלושת החודשים האחרונים במהלך האופנסיבה החדשה על אידליב.

 

כתיבת תגובה