רוסיה:על איראן להאשים את ארה"ב בהפלת המטוס האוקראיני במקום להודות

נראה כי הרוסים והאיראנים הם בעלי נוגדים דומים – נוגדן לאמירת האמת!

רוסיה חושבת שלהודות על האמת זה סימן לחולשה שאין לו מקום במשטרים טוטליטריים כי זה רק יביא לקיצם בהקדם!

כל העולם מבין שתאונות קורות! ולא ניתן להימנע מהן! רק לנסות וללמוד את הלקח לפעם הבא!

במקרים דומים בעבר רוסיה הכחישה אחריות לאסונות ,אפילו שהיא יודעת שכל העולם יודע את האמת כמו במקרה של טביעת הצוללות קורסק עקב סירובה לאפשר לצוותי הצלה זרים להציל את אנשי הצוות,דבר שהיה נעשה בקלות רבה. גם תאונות גרעיניות רוסיה נוהגת להסתיר ולמרוח את כל העולם! למה ? ככה!

המוטו המרכזי שלהם הוא: משטר טוטליטרי לא יכול לטעות!!

וכנגזרת מהתנהגותם הטבעית הם מחכים מבעלי בריתם לנהוג בצורה דומה ואם אפשר גם להכות ביריביהם – אז 2 מטרות הושגו באירוע אחד!

אבל שלא תטעו! שלטון האימים האיראני כבר דאג לאיים על משפחות האיראנים שנהרגו בהפלת המטוס שאם הם ידברו עם אמצעי תקשורת זרים גופת יקירם לא תימסר להם לקבורה

יורי שביטקין, סגן ראש ועדת ההגנה של הפדרציה הרוסית, מתח ביקורת על עמדת הרשויות האיראניות, שהודו באחריותן בהפלת המטוס האוקראיני.

שביטקין אמר בראיון לתחנת רדיו רוסית כי "מוסקבה טוענת" כי האיראנים היו צריכים להאשים את ארצות הברית באירוע.

"זו הייתה מתקפת טילים שעוררה ארצות הברית, כלומר פעולות התגמול של איראן לא היו מכוונות. יש צורך לגנות הן את פעולותיה של ארצות הברית והן את פעולותיה של איראן ביחס למטוס שהופל", הוא אמר.

הסנאטור הרוסי, אלכסיי פושקוב, אמר גם הוא דברים דומים וטען: "ארצות הברית נושאת באחריות חלקית לטרגדיה הזו", מכיוון שהיא יוצרת תנאים המובילים למלחמות בכל העולם.

קרדיט:אברהם תמקר מקבוצת נציב

תמונה

 

One thought on “רוסיה:על איראן להאשים את ארה"ב בהפלת המטוס האוקראיני במקום להודות

כתיבת תגובה