בשליחות אדוניו: גם נאסראללה במקהלת המאיימים לנקום בארה"ב

מזכ"ל חיזבאללה, סייד חסן נסראללה, צייר את המהלכים לזמן הקרוב, בהתבסס על העובדה שהאזור שלאחר ה -2 בינואר, לא ידמה למה שהיה קודם. זהו תאריך לפרשת דרכים, ולתחילת שלב חדש ותאריך חדש, לכל האזור. עוד הוסיף כי מעבר לכל ספק, התגובה לרציחתם של קאסים סולימאני ואבו מהדי אל-מוהנדיס, היא לשים קץ לנוכחות ארה"ב באזור.

"זה התגמול ההוגן", לדברי נסראללה, מכיוון ש"אין אישיות המקבילה לקאסים סולימאני ואבו מהדי אל-מוהנדיס. "
"הנעל של קאסים סולימאני שווה לראשו של טראמפ ולכל ההנהגה האמריקאית." לכן כל בסיסי הצבא האמריקניים, וספינות הקרב, וכל קצין וחייל אמריקאים באדמתנו ובאזורנו, הם יעדים לגיטימיים, לנקמה של ההתנקשות, שכן הצבא האמריקני, הוא זה שהרג, והוא ישלם את המחיר באופן בלעדי.

אל תבינו את ההודעה בצורה לא נכונה, הבהיר נסראללה כי "אין שום בעיה עם העם האמריקני והאזרחים האמריקאים שנמצאים בכל אזורנו. ישנם אזרחים אמריקאים שאסור לגעת בהם כי זה ישרת את מדיניות טראמפ, ויצדיק את דבריו שהוא נאבק בטרור. הקרב, העימות והגמול ההוגן זה, למי שביצע את ההתנקשות, והם מוסד הצבא האמריקני שביצע את הפשע, ונקמה תיהיה רק נגדו באזורנו. "

תוצאת תמונה עבור ‪soleimani nasrallah trump‬‏

בנאומו רצה נסראללה, לגייס את כל הכוחות של ציר ההתנגדות, תוך שהוא עושה הפרדה בין התגובה של מדינות הציר, קרי התגובה של המיליציות האירניות, והתגובה של איראן.לבין הציר שהוא מעוניין להקים. והוסיף "הקדוש המעונה סולימאני, המצביא של איראן, הוא גם הקדוש מעונה של עירק, סוריה, לבנון, תימן, פלסטין ואפגניסטן."
מה שנקרא איחוד כוחות, של כל המדינות המתנגדים לארה"ב.
וכאן נסראללה מביא פיגועי העבר נגד ארה"ב, ומכנה אותם כשיא הניצחונות על אמריקה, והזכיר כי "הקדושים שהוציאו את אמריקה מהאזור שלנו בעבר , חיים וקיימים והם חזקים הרבה יותר מהקודמים, והיום הם עמים, מעצמות, פלגים וצבאות שיש להם פוטנציאל עצום, והאמריקאים ייצאו מושפלים ומבוהלים כפי שיצאו לפני כן."
כוונתו בפיגועים שהיו במלחמת לבנון הראשונה בלבנון, שבהם נהרגו הרבה חיילים אמריקאים וחיילים של מדינות אחרות,
לשם הבהרה נוספת אמר, כי "החיילים ישובו בארונות הקבורה, הם יחזרו אופקית , אחרי שהם יבואו אנכית." "כאשר ארונות הקבורה של חיילים וקצינים אמריקאים, יתחילו לחזור לארצות הברית, ממשל טראמפ יבין שאיבדו את האזור והפסידו גם את הבחירות",

נסראללה לא הכניס במסר שלו שהוא ישתתף בנקמה. הוא אומר שהיעד העיקרי נותר פלסטין. הוא טוען "שאם תושג המטרה, של הרחקת כוחות אמריקאים מאזורנו, אז שחרור ירושלים לדבריו יהיה קל שרק בזריקת אבנים תושג המטרה, ואולי לא נצטרך להילחם עם ישראל כלל, ואז טראמפ הבור וחבריו יגלו את טיפשות מעשיהם.

תוצאת תמונה עבור ‪soleimani nasrallah trump‬‏

קרדיט לתמונה:עיתון הארץ

לסיכום, נסראללה הכריז על מלחמת גיהאד נגד הנוכחות האמריקאית באזור, ולכן הכריז על עצמו כ"ראש חוד החנית "בהתנגדות זו, הכוללת את לבנון, פלסטין, עירק, תימן, סוריה ואפגניסטן, ועל ידי הצהרה זו, יצאה הכרזה על מלחמת ג'יהאד נגד הצבא האמריקני, בכל מקום שהוא קיים, הוא מעוניין להקים תנועת ג'יהאד חדשה ובלתי מוגבלת במלחמה ארוכה שתוצאותיה הברורות יהיו פינוי חיילים אמריקאים מהאזור בארונות הקבורה, תוך שהוא מקשר בין מה שיקרה, למה שקרה בעבר, כשכיוון לחיזבאללה, שתחילת דרכו היתה ברציחת הנחתים בלבנון, במבצע זה אילץ את האמריקנים לסגת מלבנון.

מה תהיה תגובת הממשל האמריקני לדבריו של נסראללה, ואיך היא תתמודד עם האיומים שהוא הציב נגד הנוכחות האמריקנית באזור, שיחייב אותה לנקוט בכל האמצעים להגנה על חייליו, גם במדינות המפרץ, מה שמעיד על שלב חדש, בשפת היעדים ומציאות זו תכפה את עצמה על התפתחויות באזור, בעיקר בעירק, שם צפויה להתחיל המלחמה, בהוצאת הכוחות האמריקאים על ידי פיגועים ועימותים, עם הכוחות האמריקאים וזה ישפיע ישירות על המצב הכללי של כל האזור.

• לאחר דבריו אלה אני בטוח שנסראללה יהיה השאהיד הבא בתוכניתה של ארה"ב.

Doc-P-661276-637138999375686230.jpg

קרדיט:עמרם אל מקבוצת נציב

כתיבת תגובה