מבזקי חדשות ליום 2019 .30.12 . מתעדכן

*- משאית בה מוסלק משגר רקטות של מיליציית אלחשד אלשעבי העיראקי בפעולה .אחת השיטות של המיליציות האיראניות לקדם כוח רקטי ליעדים שברצונם לתקוף מבלי להעלות חשד  אצל אמצעי התצפית שמעל.

*- 4 טילים מכוונים לבסיס ששוהים בו חיילים אמריקאים ליד בגדאד,
בגדד – ארבע רקטות נחתו הלילה (ראשון), סמוך לבסיס שבו חיילים אמריקאים לא הרחק מבגדד, לפי גורם ביטחוני,זה קרה לאחר התקיפות האמריקאיות, על בסיסי גדודי חיזבאללה שגרמו ל -15 הרוגים.

*- הסנטור לינדסי גרהאם : השפה היחידה שאירן מבינה- זה שפת הכוח.

*- בחריין מביעה תמיכה בארה"ב על פגיעתה במתקניה של ארגון קטאיב חיזבאללה בעיראק ובסוריה.

*- דיווח : חטיבה 45 של מיליציית אלחשד אלשעבי הנאמנה למשמרות המהפכה ,שהיא – כטאיב חיזבאללה (חיזבאללה עיראק) , פרסמה 3 סרטונים המראים את תקיפת האוויר של ארה"ב על מתקן הפיקוד והבקרה שלהם וכן את מתקן האחסון התחמושת באזור מעבר אלקאים , במערב עירק. התקפות אוויריות אלה בוצעו על ידי מטוסי F-15E שבסיסם בירדן.

*- אירועים אנטישמיים בלונדון:

*- רשת אלערביה מפרסמת את תמונת גופתו של הבכיר השיעי שנהרג בתקיפות האמריקאיות היום . ההרוג הוא :#أبو_علي_الخزعلي – אבו עלי אלחזעלי – מפקד בכוחות חיזבאללה עיראק 

*- אלערביה מדווחת כי 3 קצינים איראנים נהרגו בתקיפה האמריקאית.

*- דיווח: טיסות אינטנסיביות של כלי טייס אמריקאים מעל שמי פאלוג'ה שבעיראק.

*-  לפחות 6 מטוסי אפ-15 שהמריאו משדה תעופה צבאי בירדן השתתפו בתקיפת מטרות חיזבאללה עיראק.

תמונה

תמונה

תמונה

 

*-ארבע רקטות קטיושה נחתו הלילה סמוך לבסיס הצבאי העיראקי של טאג'י, צפונית לבגדד, שבו חיילים אמריקאים, מבלי לגרום לנפגעים",
גורם ביטחוני עיראקי אמר, כי הפצצת שני אתרי מיליציה של חיזבאללה בנפת ענבר, אחד מהם סמוך לגבול סוריה, נהרגו 18 בני אדם ונפצעו עשרות רבות, צופים שמספר ההרוגים יעלה, כי יש גופות מתחת להריסות, שעדיין לא חולצו.

*- על פי סוכנות הידיעות הצרפתית, מניין ההרוגים מהתקפות של ארה"ב על 5 בסיסים של מיליציית חיזבאללה העיראקית בסוריה וענבר עלה ל -15. הפנטגון הודיע כי כלי טיס אמריקאים פתחו בתקיפות על מטה מיליציית חיזבאללה העירקית, שהביאו למותם ופציעתם של לוחמים, כולל בכיר במיליציה, אבו עלי ח'זאלי.

*- המפקד הצבא של כתאיב חיזבאללה אבו אחמד אל-בצרי: "כוחותינו מוכנים לרסק את בסיסי הכיבוש האמריקני ולרסק את ראשם הרקוב אנו ממתינים לפקודות".

*-  דווח: כל הבסיסים האמריקאים בעיראק ברמת כוננות עליונה מחשש לתגובה.

*-

כתיבת תגובה