קצין בכיר מהחיזבאללה נהרג בקרבות נגד המורדים הסורים בצפון מערב סוריה

גורמי תקשורת, מקרב יחידות המורדים הלוחמות בצפון מחוז לטקיה שבצפון מערב סוריה, מדווחים כי קצין בכיר מאוד- בדרגת אלוף משנה,מקרב כוחות החיזבאללה הלבנונים,נהרג בקרבות המשתוללים על ציר אלכבינה – الكبينة בצפון מחוז לטקיה.

רשת החדשות הסורית "אם המערכות" –  "أم المعارك", המדווחת מתוך חדר המבצעים של יחידות המורדים , טוענת כי אלוף משנה נאג'י אלמוסאוי – ناجي الموسوي הנמנה על הפיקוד הצבאי הבכיר של החיזבאללה בצפון סוריה נהרג על ציר כבינה שמצפון לעיר לטקיה ויחד איתו נהרגו ונפצעו עוד רבים מהיחידה שלו .
מיליציית המורדים הסורים – "החזית הלאומית לשחרור" – "الجبهة الوطنية للتحرير" טוענת כי היום הם הצליחו לבלום  3 גלי תקיפה של המיליציות הסוריות שניסו להתקדם על ציר אלחדאדה –  الحدادة  שבג'בל הכורדים – جبل الأكرادשבצפון מחוז לטקיה וגרמו להם להרוגים ופצועים.

קודם לכן דיווח אתר החדשות הסורי – איבאה – "إباء" כי עשרות מלוחמי צבא אסד נהרגו ונפצעו ב-24 השעות האחרונות בקרבות הנוכחיים בצפון מחוז לטקיה.
כמו כן מדווחים המורדים כי הם הצליחו להפיל 2 כטב"מים של הצבא הסורי בצפון מחוז לטקיה וכן פגעו בכוחות סוריים באמצעות טילי נ"ט מונחים.

דיווחים דומים המורדים גם מפרסמים בערוץ הטלגרם שלהם.

כתיבת תגובה