החיזבאללה מכחיש פרסומים על מעצר חבר המועצה המרכזית שלו עקב סחר בסמים

מחלקת יחסי הציבור של החיזבאללה הלבנוני הכחיש היום את הידיעה ,שפורסמה בפעם השנייה במספר אתרי חדשות בלבנון , על מעצרו של חבר המועצה המרכזית  של החיזבאללה – שוקי זעיטר – شوقي زعيتر בגין עברה של סחר בסמים.

Image result for ‫شوقي زعيتر‬‎

והיא אישרה בהצהרה כי "הבשורה היא בושה לבריאות ואמינות ומטרתה להכפיש את חיזבאללה", והצביעה כי זעיטר עמד בראש עבודתו במשרדו.

היא הזהירה את כל מי שמפיץ חדשות אלה ואמרה כי "עניין זה מסתכם בהשמצה והשמצה", וציין כי "מעשה זה חושף את מבצעיו לתביעה משפטית".

סימן לכך שאתרים דיווחו כי זעיטר נעצר בגין מידע באשמת הברחת 15 טונות של סמים.

מחלקת יחסי הציבור אישרה בהודעה משלה כי "הידיעה אינה נכונה והיא בושה למפיצים ,אינה אמינה , ונועדה להכפיש את החיזבאללה"  וכי זעיטר ממשיך לעבוד במשרדו כרגיל.

החיזבאללה מזהיר ש-"כל הפרסומים אינם אלא השמצות גסות" וכי "מי שימשיך בכך חושף את עצמו לתביעה משפטית".

אתרי חדשות רבים בלבנון דיווחו קודם לכן כי על פי המידע שבידיהם  זעיטר נעצר באשמת הברחת 15 טון של סמים ללבנון.

יש הערכות בלבנון כי כל פרשת הפצת השמועות על כל כך בכיר בצמרת החיזבאללה מתבצעת על רקע מלחמת הכל בכל בצמרת החיזבאללה והיחס ללבנון לאור ההפגנות האזרחיות שהתפשטו בכל המדינה בדרישה להדיח את הממשלה הנוכחית המושחתת ועל רקע המשבר הכלכלי הקשה שפוקד את לבנון ורוב הציבור מצביע לעבר החיזבאללה כעומד מאחורי משבר זה.

לחיזבאללה לא היה אף פעם בעיה להכניס ללבנון מאות טונות של סמים מבלי שיופרעו על ידי השלטונות והעלאת סיבת סחר בסמים ,כאשר החיזבאללה נחשב כסינדיקט הסמים הגדול והחזק בעולם , אינו אלא מסווה למאבק כוחות קשה בצמרת הארגון.

Related image

כתיבת תגובה