מבזקי חדשות ליום 13-11-2019. מתעדכן

*- דובר משרד החוץ האיראני גינה בחריפות את תקיפת ישראל ביום שלישי ואת מותו של אחד ממפקדי הג'יהאד האיסלאמי.

בהצהרה שפורסמה ביום שלישי אחר הצהריים, דובר משרד החוץ האיראני, עבאס מוסאווי, גינה בתוקף את מעשה הטרור של המשטר הישראלי במעשי מותו של אחד ממפקדי הג'יהאד האיסלאמי והדגיש את הצורך למצות את הדין ולהעניש את כובשי "פלסטין" בבתי משפט בינלאומיים כפושעי מלחמה.

מוסאווי שיבח את המאבק הלגיטימי ואת ההתנגדות ההרואית של העם הפלסטיני, ותיאר את האחדות וההתנגדות כאופציה היחידה לעם הפלסטיני במאבק נגד ישראל.

הוא קרא לקהילה האזורית והבינלאומית והגופים הבינלאומיים למלא את חובתם האנושית והמשפטית ולהפסיק את פעולות ה"טרור" של ישראל ולהגן על ה"עם הפלסטיני חסר ההגנה והמדוכא".

*- ביירות/לבנון – מאיגוד הבנק המרכזי בלבנון נמסר כי הבנקים יישארו סגורים בעקבות שביתתם של העובדים ונותני השרות בבנקים. ככל שהימים עוברים המשבר הכלכלי במדינה ממשיך להחמיר.

*- חיזבאללה:"אנו מגנים את התוקפנות הציונית על עזה ודמשק".

*- כתב אל-מייאדין: חדר המבצעים המשותף מאשר כי התגובה להתנקשות באבו אל-עטאא טרם יושמה ומנהיגי הג'יהאד סגרו את הטלפונים שלהם והשעות הקרובות הן מכריעות.

*- ככל הנראה ניסיון חיסול במזרח סוריה. הותקפה מכונית של המיליציות האיראניות ליד העיירה צאלחייה במחוז דיר א-זור הקרובה לגבול עם עיראק.

*- פרשן ערבי- חיסולי ראשי הג'יהד בעזה ובדמדשק- מסר ברור לראשי החמאס וטהרן.

*- מתפרסם סרטון המראה הזרמת תגבורות שריון לכיוון רצועת עזה כדי להתכונן לכל מצב שלא יתפתח.

*-

כתיבת תגובה