המשבר הפוליטי בישראל מזמין לחצים בין לאומיים על המדיניות באיו"ש

נראה כי העדר ממשלה בישראל משדר לעולם חולשה זמנית שהיא גם הזדמנות לתקוף אותה בנושאים שלאחרונה המעיטו להתעסק בה נגד ישראל לאור התמיכה המסיבית של ממשל טראמפ בממשלתו של נתניהו.

מה שמרגיז מאוד, בעצם ימים אלו מעצמות כמו רוסיה,אנגליה,צרפת ועוד אלו ההתנחלויות הישראליות באיו"ש.

רצח עם בסוריה ,אלפי הרוגים ומיליוני אזרחים המושלכים מבתיהם בטיהור אתני שממדיו לא זכורים מאז ימי מלחמת העולם ה-2 לא מעוררים במדינות אלו אף בדל של רצון לטפל בכך.

בימים האחרונים החלו מדינות בעולם המתקפה חזיתית על ממשלת ישראל באשר למדיניותה בשטחים תוך כוונה לנסות ולעצב אג'נדה חדשה לממשלה החדשה שתקום,אולי בין הליכוד לכחול לבן.

שגריר בריטניה לאו"ם אמר כי "בריטניה מודאגת מהמגמות השליליות בישראל ובשטחים הפלסטיניים הכבושים. אנו ממשיכים להיות מודאגים מאוד מההתקדמות המתמשכת בהתנחלויות ישראליות בגדה המערבית, כולל מזרח ירושלים, בניגוד לחוק הבינלאומי. אנו קוראים לישראל לעמוד בהתחייבויותיה ככוח כובש במסגרת אמנת ג'נבה הרביעית".

Image result for united nations

"הייתי חוזר ומדגיש כאן את עמדתה של בריטניה כי סיפוח של כל חלק בגדה המערבית יהיה הרסני למאמצי השלום ולא יכול לעבור ללא עוררין. סיפוח שטח בכוח אסור על פי החוק הבינלאומי", הוא הוסיף.

"על ישראל להפסיק מיד לבנות את התנחלויותיה ולהרוס את הרכוש הפלסטיני בגדה המערבית של נהר הירדן" – כך אמר שליח האו"ם של רוסיה, וסילי נבנזיה, בישיבת מועצת הביטחון של האו"ם שהוקדשה למזרח התיכון.

נבנזיה אמר כי הפתרונות ניכרים. "ראשית, יש להפסיק את פעילות ההתיישבות של ישראל ואת מדיניות הריסת הרכוש הפלסטיני בגדה המערבית." גם הפלסטינים וגם הישראלים "חייבים להימנע מאלימות, רטוריקה אגרסיבית ופרובוקטיבית", הוא הוסיף.

את עמדתה האנטי ישראלית המובהקת של ממשל מקרון הצרפתי לא צריך להציג. צרפת עקבית במאבקה נגד ישראל על הישרדותה. האינטרסים של צרפת במדינות ערב מכתיב לה את יחסה הדיפלומטי ולקיחת צד בסכסוך המדמם בין הישראלים לפלשטינים.

גם גרמניה לא טומנת ידה בצלחת ותוקפת את מדיניותה של ישראל בשטחים.

הזאבים מאירופה שוב מריחים כי היהודים מדממים מחולשה וזה הזמן לנסות ולקרוע אותם לגזרים.

יש לצפות,בעתיד הנראה לעין,שכל עוד המשבר הפוליטי בישראל לא ייפתר יילכו הקריאות והלחצים הדיפלומטיים בעולם ויתגברו בניסיון לרסק את כל הישגי ממשלתו של נתניהו במהלך העשור האחרון .

האם מנהיגי ישראל,הן באופוזיציה והן בקואליציה לא מבינים זאת ? האם ההפקרות וחובר האכפתיות היא כה בוטה ?

לאלוקי הפוליטיקאים הפתרונים!!

Related image

 

 

 

 

כתיבת תגובה