הבדלנות האמריקאית לשיא- טראמפ: לארצות הברית אין מה לחפש במזרח התיכון

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, המשיך לצייץ בטוויטר על נסיגתם של הכוחות האמריקאים מסוריה ואמר כי ארצות הברית מלכתחילה לא הייתה צריכה להיות במזרח התיכון.

"לחימה בין מגוון קבוצות שנמשכת מאות שנים. ארצות הברית מעולם לא הייתה צריכה להיות במזרח התיכון. הוצאנו את 50 החיילים שלנו החוצה. טורקיה חייבת להשתלט על לוחמי דאעש, השבויים שאירופה סירבה לקחת בחזרה. המלחמות המטופשות והאין-סופיות, עבורנו, מסתיימות!" – כך צייץ טראמפ בטוויטר.

בציוץ עוקב, המשיך טראמפ לשפוך את משנתו למעורבות הצבאית של ארצות הברית במזרח התיכון וכתב כי זאת הייתה: "ההחלטה הגרועה ביותר שהתקבלה אי פעם בהיסטוריה של המדינה".

"ארצות הברית בזבזה שמונה טריליון דולר על לחימה ושיטור במזרח התיכון. אלפי חיילים מצטיינים שלנו מתו או נפצעו קשה. מיליוני אנשים מתו בצד השני. להיכנס למזרח התיכון זו ההחלטה הגרועה ביותר שאי פעם התקבלה בהיסטוריה של המדינה שלנו!" – צייץ טראמפ בטוויטר.

"יצאנו למלחמה תחת יסוד הנחה שקרית ועכשיו מופרכת מהיסוד, נשק להשמדה המונית – לא היה כזה!, כך כתב טראמפ כאשר הוא מתייחס למלחמה של ארצות הברית על אדמת עיראק בשנת 2003, בתואנה כי קיים במדינה נשק להשמדה המונית, אך הוא מעולם לא נמצא.

"עכשיו אנחנו לאט ובזהירות מביאים את החיילים המצטיינים שלנו הביתה. אנחנו מתמקדים בתמונה הגדולה! ארצות הברית גדולה מאי פעם!" – הוסיף טראמפ.

קרדיט: אברהם תמקר- פרדס+ מקבוצת נציב

כתיבת תגובה