בכיר לשעבר בחיזבאללה נמצא ירויי בביתו שבביירות. עדכונים שוטפים

בכיר לשעבר בחיזבאללה, עלי חאטום –  الشيخ علي حاطوم , נמצא ללא רוח חיים בדירתו באזור בורג 'אל-ברג'נה.

מיד עם מציאת הגופה בדירתו הגיעו כוחות הביטחון ופתחו בחקירה בכדי לברר את פרטי האירוע. כמו כן ממתינים לבואו של  רופא מטעם המכון המשפטי של ביירות כדי שיקבע את סיבת המוות.

יש כבר השערות כי שייח' עלי חטום, לשעבר מפקד אזור בורג' אלברג'נה מטעם החיזבאללה התאבד בירייה.

כמו כן האיש שימש בעבר כאחראי ביטחוני על אזורים בדרום לבנון מטעם החיזבאללה.

דיווח אחר : ידיעות על מותו של השיח 'עלי חאטום, מפקד בחיזבאללה לשעבר, בנסיבות מסתוריות בדירתו שבשכונת -דאחייה,מעוז החיזבאללה בביירות.

יש לצפות מעכשיו לפרסומים רבים שיטענו כי הם יודעים בדיוק מי גרם למותו של הבכיר לשעבר ובאיזה נסיבות.

יהיה מעניין אבל ככל הנראה לא נדע לעולם מי באמת מאחורי מותו!

תמונה

עוד לא סיימנו לכתוב פרטים על ההרוג וכבר מגיעים הערכות על מותו:

*- דיווח: החלו החיסולים הפוליטיים והפיזיים בתוך שורות החיזבאללה לאחר שקודם לכן חוסל פוליטית חבר פרלמנט לשעבר מטעם החיזבאללה נאוואף אל-מוסאווי והיום נמצא בכיר בטחוני ירוי בביתו ואנו צפויים לראות בקרוב עוד פעולות שיביכו את החיזבאללה.

*- עיתונאי לבנוני המקורב לחיזבאללה טוען כי כל שכונת א-דאחייה זרועה מצלמות אבטחה וכי בשעות הקרבות יוודע זהות הרוצח.

הערה: אם לא יתפרסם בקרוב זהות הרוצח האם משמעו שהרוצח הגיע משורות החיזבאללה ? 

*- בלבנון שואלים : האם חטום היה אחראי על אירוע הרחפנים לפני שבוע בשכונת א-דאחייה  במהלכו הושמד מיקסר מיוחד לתעשיית הטילים הבליסטיים שהחיזבאללה הקים.

*- הרצח התבצע בתזמון מדהים. משעות הבוקר אסרו כוחות הביטחון של החיזבאללה על כל תנועת כלי רכב בשכונת א-דאחייה כי מחר תהיה שם תהלוכת חג העשורא ומפחדים ממכוניות תופת . ולחשוב שאי אפשר היה להזעיק כוחות למרדף כי כל האזור חסום .

*- דיווח: החלה מלחמה פנימית אמיתית בין בכירים בחיזבאללה. היום ראינו את חיסולו של בכיר בחיזבאללה – עלי חאטום ששימש במערכת הפצ וסחר  הסמים והחשיש של החיזבאללה.

*- דיווח לבנוני: טאום נהרג כתוצאה מפליטת כדור מאקדחו בטעות. כך מעידה אשתו שהיתה לידו .. כמובן אין שום עדות מצולמת כרגע. מנסים להרוויח זמן.

 

כתיבת תגובה