ישראל סכלה תקיפה של משמרות המהפכה האירנים בעזרת רחפנים חמושים. מתעדכן

בשעה האחרונה מדווחים אמצעי התקשורת הרישמיים בסוריה על פיצוצים עזים בשמי דמשק וכי מערכות ההגנה האוויריות של צבא סוריה פועלות לעצירת התוקפים.

"החשוד המיידי" בפי המקורות הערביים זאת ישראל .

ישנם דיווחים כי הפיצוצים הם באזור שדה התעופה הצבאי בשכונת אלמזה ליד ארמון הנשיאות של הנשיא אסד בדמשק.

תמונה

להלן דיווחים שוטפים:

*- הותקפה מטרה איראנית בדמשק.

תמונה

*- מקור צבאי סוריה: מערכות ההגנה האווירית שלנו הצליחו ליירט 8 טילים שנורו לעבר מטרות באזור דמשק.

תמונה

*- סוללות טילי נ"מ ירו לעבר עצמים עפים . ככל הנראה חיל האוויר הישראלי שיגר טילי שיוט לעבר מטרות של משמרות המהפכה האיראנים בשדה התעופה הצבאי אלמזה שבדמשק.

וידאו ראשון:

*-חיל האוויר תקף בשעה האחרונה חוליה של משמרות המהפכה האיראניים שהתכוונה לשגר רחפנים תוקפים לשטח ישראל מהכפר עקרבה שמדרום מזרח לדמשק. על פי הדיווחים מסוריה יש נפגעים גם של משמרות המהפכה וגם של מיליציות שיעיות. דו"צ: עדכנו את ראשי הרשויות בצפון ואנחנו ערוכים למגוון של תרחישים. (קרדיט:רם)

*-  צה"ל מאשר תקיפה ישראלית בסוריה: סיכלנו ניסיון פיגוע עם רחפנים של כוח קודס האיראני.    הארץ

צה"ל מאשר תקיפה ישראלית בסוריה: סיכלנו ניסיון פיגוע עם רחפנים של כוח קודס האיראני. בסוריה מדווחים הלילה (שבת) על סדרת פיצוצים באזור דמשק. לפי הדיווחים במדינה, מערכות ההגנה האווירית הופעלו וירו לעבר כלי טיס.

*- הותקפו מטרות איראניות ליד העייר עקרבה מדרום מזרח לדמשק.

غارات اسرائيلية على أهداف إيرانية قرب بلدة عقربا جنوب شرق #دمشق

*- פיצוצים שנשמעו בשמי דמשק מידע של המשטר:
שלושה פיצוצים נשמעו בסביבת דמשק במקביל לירי על ידי מערכות אויריות של המשטר, סביר להניח שההפצצות הישראליות על עמדות המיליציה האיראנית :
פשיטות על נקודות איראניות בסביבת נמל התעופה הבינלאומי בדמשק. (קרדיט:עמרם אל)

*- נתניהו: במאמץ מבצעי גדול, סיכלנו תקיפה נגד ישראל של כוח קודס האיראני ומליציות שיעיות. אני חוזר ואומר: לאיראן אין חסינות בשום מקום. כוחותינו פועלים בכל גזרה נגד התוקפנות האיראנית. הקם להורגך השכם להורגו. הנחיתי להיערך לכל תרחיש. נמשיך לפעול נגד איראן ושלוחותיה בנחישות ובאחריות למען ביטחון ישראל.

תמונה

*- חיל האוויר: חיל-האוויר תקף באמצעות מטוסי קרב מספר יעדי טרור בכפר עקרבה דרום מזרח לדמשק בסוריה.

התקיפה בוצעה נגד פעילי כוח קודס האיראני ומיליציות שיעיות שעסקו בימים האחרונים בקידום פיגוע נגד מטרות ישראליות משטח סוריה.
מתווה הפיגוע שסוכל שכלל בתכנון שיגור מספר רחפנים חמושים נגד מטרות ישראליות. צה"ל נמצא במוכנות גבוהה להמשך הגנה ופעולה ככל שיידרשו נגד כוונות לפיגוע נגד מדינת ישראל ורואה באיראן ובמשטר הסורי אחראים ישירים לניסיון הפיגוע שסוכל.

*-הפרשן האיראני מחמד אימאני המקורב למנהיג משמרות המהפכה באיראן בכתבה מיום 22/8/19: *אל לישראל להתפלא אם בימים או הלילות הקרובים היא תותקף בכטבמים, שכן היא הביאה זאת על עצמה בכך שתקפה בעומק עיראק. הכטבמים יתקפו את האזורים החיוניים והבטחוניים שלה*. אמיר בוחבוט

*- מקור צבאי סורי לסוכנות סאנא : רוב הטילים ששגרה ישראל לעבר המטרה-הושמדו ע"י מערכות ההגנה האווירית הסורית.

*- גורמים בסוריה טוענים כי לפחות 10 קצינים ממשמרות המהפכה האיראנים נהרגו בתקיפה הישראלית  על כוח קודס באזור עקרבה מדרום לדמשק.

*-מרחב עקרבא מהווה מזמן מרכז כובד איראני :

*- רשת הטלויזיה -NBN מדווחת כי אחד הטילים הישראלים שהיו בדרכם לתקוף מטרות איראניות בסוריה הערב נפל כקילומטר מהמקדש השיעי החשוב ביותר בסוריה – אלסיידה זינב.

*-

כתיבת תגובה