האם למודיעין העיראקי והאיראני היה מידע מוקדם על התקיפה הישראלית היום?

האם היה לשרותי המודיעין העיראקים והאיראנים מידע מוקדם על כוונת ישראל לתקוף שוב מחסני נשק ותחמושת שאיראן מסרה למיליצית אלחשד אלשעבי הנאמנה לה והממומנת על ידה ?

קשה לדעת זאת במשחק המוחות בין ישראל ואיראן אך כדרי לקרוא מה נכתב רק לפני שבוע בעיראק.

מומחה ביטחון המקורב לשירותי הביון העיראקיים טען לפניי כשבוע ימים(13.08.19) כי יש מידע מבוסס ואמין כי הצבא הישראלי מתכנן לפתוח במתקפות אוויר נגד מחסני הנשק של מליציות הפרו-ממשלתיות, המוכרת יותר בשמה: 'אלחשד אל-שעאבי' במדינה הערבית.

"מידע זה מצביע על כך שישראל נערכת להפציץ את מחסני הנשק של כוחות אלחשאד-אל שעבי, ולא את מרכזי הפיקוד הכללי שלהם. וסביר מאוד להניח שזה יקרה."

בדיווח אחר באמצעי התקשורת העריכו מומחים צבאיים כבר לפני חודשיים כי ישראל הולכת לתקוף את כל מרכזי הפיקוד והלוגיסטיקה של מיליציית אלחשד אלשעבי ברחבי עיראק תוך ציון המחוזות בהן הם נמצאים , במטרה לדחוק את איראן גם מעיראק.

האם הטכנולוגיה הצבאית המתקדמת של ישראל מאפשרת לה לבצע את המוטל עליה בכל תנאי אשר יהיה בשדה הקרב גם אם האויב דרוך ומצפה לתקיפה ? או שמא איראן "מקריבה" פיון במשחק השחמט הגדול של ישראל כאשר היא בדרכה ליישם בהצלחה את מלאכת כיתור ישראל מצפון וממזרח וזאת למרות מאות התקיפות האוויריות שמבצעת ישראל נגד אינטרסים איראנים בניסיון לדחוק אותה אל מחוץ לאזור הסמוך לגבולותיה ?

נדע את הדברים רק לפני איך שהם קורים במציאות היומיומית. אין מצב לדעת מה שמתרחש בחדרי חדרים ובחשאיות כבדה!!

קרדיט:מאיר בר מקבוצת נציב

כתיבת תגובה