מה עושים כלי רכב צבאיים מאיראן במחסן הנשק שהתפוצץ ליד בגדד?

לפני יומיים הגיעו דיווחים מאזור בגדד שבעיראק כי מחסן תחמושת התפוצץ תוך כדי תצוגת זיקוקים אדירה ושיגור טילים ללא שליטה לכל עבר שרבים מהם נפלו על בתי האזרחים הגרים בסמוך.

התקשורת העיראקית קבעה כי בסיס היעד היה מחסן נשק ותחמושת השייך למיליציה "אלחשד אלשעבי והיו בו טילים איראנים".

ככל שעבר הזמן החלו אמצעי התקשורת הרשמיים בעיראק במבול הודעות מתחמקות כאילו מדובר בפיצוץ מחסן שלא תוחזק כראוי ואין לו שום קשר לאיראן וממילא אין חיילים איראנים על אדמת עיראק.

הכרזות אלו הבעירו את חמתם של מספר בכירים וחברי פרלמנט עיראקים שיצאו בקריאה לממשלה לסגור את כל האתרים הצבאיים של הכוחות שאינם שייכים לכוחות הביטחון הרשמיים של עיראק.

גם אמצעי התקשורת בעיראק ,שאינם סמוכים על שולחנה של הממשלה ונהנים מסבסודה,החלו במסע גינויים ובעיקר לעג חריף הן לממשלה והן לכוחות העיראקים והחלו לדווח ופרסם תמונות לא מצונזרות מפי עדי ראיה שהיו בקרבת המחסן שהתפוצץ.

הגדיל לעשות  ספיאן אלסאמראא'י – سفيان السامرائي , בעליו של אתר החדשות העיראקי – "בגדד פוסט" – #بغداد_بوست

@TheBaghdadPostA  שלא רק הביא תמונות מתוך מתחם המחסן המופצץ אלא כתב כמה הערות "ערסיות" נגד איראן ולטובת התוקפים האלמונים.
כך למשל הוא פנה לטייסי האפ-35 שלהערכתו הם הם שבצעו את ההפצצה ואמר: "אתם בלתי נראים ואין שום עדות שזה הייתם אתם ,איך? מתי ? ואיפה ? (תשמעו לעצתי) אל תשנו את העמדות הבליסטיות (של ירי הטילים שכה הטיבו לפגוע!)"
תמונה
בהמשך הביא ספיאן תמונה מפלילה מתוך אתר המחסנים ההרוס ובו נראים מכוניות צבאיות איראניות והוא שואל שאלה רטורית:
"מה עושים רכבי טרור של משמרות המהפכה האיראנים  במחנה משטרת עיראק בעיר בגדד- #بغداد  ושנהרסו במהלך הפצצת מטוס בלתי מזוהה על תחנת המשטרה הפדרלית במחנה פלקון? האם ממשלת עיראק אינה מתביישת בהכחשותיה בפני כל העולם כי עיראק חפה מכל נוכחות איראנית? כמה זמן אתם משקרים?
התמונה ה-"מפלילה":
תמונה
תמונת רכבים איראנים באתר בימים יפים יותר:
ומיד אחר כך הוא מביא סדרת תמונות מתוך האתר ההרוס בבגדד:
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה

חשוב עוד להזכיר את דבריו המהדהדים ובריש גליי שכתב לפני כחצי שנה:

"אין לנו שום בעיה עם ישראל – #أسرائيل . אין מיליציות ישראליות שכובשות 4 מדינות ערב. אין עוינות לאסלאם ביהדות.  היא  לא מנסה בכוח להמיר את דתך כמו שעושה איראן  ואין עויינות באיסלם ליהדות מאחר והיא דת המאמינה באל אחד . היהודים עתיקים מאתנו באמונה באל אחד . ואין לנו אוייב אלא היישות השיעית.
لاتوجد لدينا مشكلة مع #أسرائيل لاتوجد مليشيات أسرائيلية تحتل ٤ دول عربية لا تًوجد جماعات دينية يهودية تجبرك على تغيير دينك ومذهبك بالقوة كما تفعل عصابات #ايران ولايوجد بأسلامنا عداء لليهودية فهو دين توحيد لايشرك بالله وهم أقدم منا توحيدا ولاعدو ألا الكيان الصفوي.
ולי לא נותר אלא להמליץ לעיתונאי האמיץ- ספיאן להישמר מאוד לנפשו!!! 

כתיבת תגובה