משמרות המהפכה האיראנים מתכננים לחטוף ולהרוג חיילים אמריקאים ואירופים

ושינגטון – מייקל מק'קול, מחוקק מוביל מהמפלגה הרפובליקנית בטקסס, אמר לעיתון US Today כי בוושינגטון יש מידע מודיעיני מבוסס כי יש מזימה לחטוף ולהרוג חיילים אמריקאים במזרח התיכון.
לטענת מק'קול, מודיעין זה הניע את הפנטגון לחזק את הנוכחות הצבאית במזרח התיכון.

מק'קול הוסיף כי קאסם סולימאני, מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה העביר מסר למיליציות של החיזבאללה בדרישה לחטוף ולהרוג אמריקאים ולוחמים מבעלות בריתה .

הוא ציין כי "נודע לגורמי מודיעין אמריקאים שמפקד כוח קודס, קאסם סולימאני, נפגש עם מיליציות הפועלות תחת איראן, שם תדרך אותם ואמר: " אנו נערכים להילחם במלחמת חרמה באמריקנים ובנות בריתה. "

הוסיף ואמר כי "סולימאני העביר הודעה – מכוונת לחיזבאללה, ובאופן ספציפי לאחד מתאיו הידועים… להיות מוכנים לבצע חטיפות והרג, וסיפק הדרכה על כוחות וחיילים אמריקנים בשטח לרבות חטיפות יזומות."

אפשר ועיתוי זה של פרסום התרעה על פעילות חבלנית מתוכננת מצד האישיות האיראנית מכוון לגרום להמשך הסנקציות נגדו האמורים לפוג זה מקרוב.

בכל מקרה גם הנמסיס האיראני הנערץ יודע שאם הוא יופלל כאחד שפגע בכוחות האמריקאים הוא יאלץ לחיות עד אחרון ימיו במנוסה על חייו וגם אז ברור לו שבמוקדם או במאוחר ישיגו אותו והוא יעלה בסערה השמיימה ללא זכות טיעון. במקרים כאלו האמריקאים קודם יורים אחר כך מבררים.

קרדיט:מאיר בר מקבוצת נציב

כתיבת תגובה