חמינאי: הנושא הפלסטיני הוא החשוב ביותר עבור הקהילה האיסלמית

כמה צביעות מסתתרת אחרי שכבה דתית קיצונית בחכמי דת השיעה באיראן ? רשע בקרדום אלוקי!,שולחת מילים חלולות לעם הפלסטיני שמספר הנקטלים בקרבם על ידי אותם אנשים היא הגדולה בתולדותם.

במדינה בו מדוכאים עשרות מיליוני אזרחים, מורעבים כמעט למוות, מיליארדי דולרים שנועדו לרווחת התושבים ,בגלל שמדינתם התברכה באוצרות טבע נדירים ,מועברים למדינות זרות בשם האידיאולוגיה הרצחנית השיעית , גוררת קבוצה נוספת בעולם האיסלמי השיעי אל עברי פי פחת.

המנהיג העליון של איראן, אייתוללה סייד עלי חמינאי, קרא למוסלמים ברחבי העולם להתנגד לתכנית השלום שמציעה ארה"ב למזרח התיכון, ותיאר אותה בתור "תחבולה", משום כי היא: "נדונה מראש לכישלון".

המנהיג העליון של איראן אמר בהודעה למוסלמים המשתתפים בעלייה לרגל החג':

"התכנית המכונה עסקת המאה, שהוכנה על ידי האמריקאים המדכאים והשותפים הבוגדניים שלהם, היא פשע נגד החברה האנושית, ולא רק נגד האומה הפלסטינית, כך פורסם באתר האינטרנט של חמינאי ביום שבת.

הוא גם קרא ל"השתתפות פעילה" של מוסלמים במאמצים, שנועדו לחסום את תכנית המאה.

בזמן שהתייחס לקואליציה הימית ברשות ארה"ב, שאליה ישראל מעוניינת להצטרף, אמר המנהיג העליון של איראן:

"אנו מחשיבים את זה וכל התלהמות אחרת מצד החזית השחצנית, כנידונה לכישלון אל מול המאמצים והאמונה של חזית ההתנגדות".

אייתוללה חמינאי כינה את הנושא הפלסטיני "הנושא החשוב ביותר", אשר עומד בפני הקהילה האיסלאמית, והוסיף כי תושבי פלסטין ייצאו כמנצחים בעימות הזה.

"העם הזה [הפלסטיני] לא נכנע … והיום הם בשדות הקרב נלהבים ואמיצים יותר מאתמול. אבל התוצאה הסופית דורשת סיוע של כל המוסלמים", אמר חמינאי.

*- קרדיט:אברהם תמקר-פרדס+ מקבוצת נציב

כתיבת תגובה