פרטים חדשים על מארב הדמים שהניחו דאעש לצבא סוריה ושכירי חרב רוסים

לפני כמה ימים התפרסם כי שיירה צבאית סורית שכללה גם לוחמים איראנים ושכירי חרב רוסים עלתה על מארב באזור המדברי שליד העיר אלמיאדין במזרח סוריה וכי ישנם אבדות כבדות בנפש וכן פצועים רבים.

מקורות סורים מביאים,היום, פרטים חדשים על תקיפה של כוחות בלתי מזוהים על עמדות צבא סוריה והמיליציות האיראניות ושכירי חרב רוסים מחברת ווגנר באזור המדברי שליד העיר אלמיאדין שבפרבריה המזרחיים של מחוז דיר א-זור במזרח סוריה, וגרם ליותר מ-20 הרוגים ופציעתם של עשרות נוספים.

המקורות הוסיפו כי אנשים לא מזוהים ארבו לכוחות באזור ונקטו בשיטה חדשה לגרור למקום את החיילים מהסביבה ע"י כך ששרפו ערימות של צמיגים ועשב יבש מה שגרם לענן עשן כבד . ואכן כוחות סורים הגיעו למקום לברר מה קורה ונפלו ישר למארבשמעריכים שהוא של דאעש.

בין ההרוגים מקרב כוחות המשטר היה מפקד שדה משכונת אלבלעום שבעיר אלמיאדין ,מזרחית לדיר א-זור\ומספר לוחמים הגרים אף הם באזור וכן מספר לוחמים רוסים מחברת ווגנר . הלוחמים שהמארב הצליחו לקחת מחלק מההרוגים את נשקם וכן את מכוניותיהם לפני שנסוגו עמם מהמקום.

יש לציין כי כוחות צבא סוריה והמיליציות האיראניות והכוחות הרוסים עומדים בימים האחרונים תחת מתקפות רצופות מצד לוחמים בלתי מזוהים התוקפים בפתאומיות ונסוגים מיד אחר כך לתוך המדבר ונמוגים שם.

ISIS forces prepare for battle in Iraq

כתיבת תגובה