תעלומה:מי סילק את תמונות הנשיא אסד משדה התעופה הבין לאומי של דמשק?

בכל המדינות הטוטליטריות בעולם ניתן להבחין ,לפחות, בנושא אחד משותף – הרודן אוהב לתלות את תמונתו בכל המוסדות הציבוריים של מדינתו ובמיוחד בשער הכניסה האווירי של מדינתו הלוא זה שדה התעופה הבין לאומי של אותה מדינה.

הנשיא אסד , נשיא סוריה, לא היה יוצא מהכלל מבחינה זאת.

הוא דאג שיתלו את תמונתו בכל פינה כדי שאזרחי מדינתו יוכלו להציץ בדיוקנו בכל רגע גם אם הם לא בדיוק מתעניינים בו.

Image result for ‫שדה התעופה של דמשק‬‎

אסד גם דאג שתמונתו תהיה תלויה בכל אולמות הכניסה והיצירה של שדה התעופה הבין לאומי של דמשק כדי שגם אורחי המדינה המגיעים מחו"ל לא יטעו בשאלה מי השליט האמיתי כרגע בסוריה!

תמונות הנשיא אסד מתנוססות בכניסה לשדה התעופה:

היום מדווחת רשת הטלויזיה הסורית -"אוריינט ניוז",המקורבת לאופוזיציה הסורית , כי תמונות הנשיא שהתנוססו בכל רחבי שדה התעופה הבין לאומי של דמשק-נעלמו להם.

כתבת הטלוויזיה עלתה לאחר שנוסעת סורית ,סוזאן נג'מה א-דין, העלתה את תמונתה מול הכניסה הראשית של שדה התעופה הבין לאומי של דמשק ,לרשתות החברתיות, ושם רואים כי תמונת הענק של הנשיא אסד הועלמה ותמונה "תמימה" אחרת מתנוססת במקומה.

סוזאן על רקע שער הכניסה הראשי לשדה ותמונת הנשיא נעלמה:

שדרנית הטלוויזיה תוהה בקול האם תמונותיו של אסד הוסרו בפקודת רוסיה או בפקודת איראן ? שמאסו בנשיא ומאותתים לכל העולם כי הם בשלב של מציאת אישיות "ראויה" שתחליף אותו.

הערכתי כי מאחורי המעשה נמצאים הרוסים לאחר שבתקופה האחרונה הם נמצאים בתנופת השתלטות על כל מוסדות הציבור והממשל הסורים במרחב דמשק.

כמו כן נצטרך לבדוק האם מדיניות זאת הוכתבה לכל מוסדות הממשלה הסורית ברחבי המדינה ?

הסרטון של סוזאן:

 

כתיבת תגובה