אירן מאיימת להציף את אירופה בפליטים אפגניים

זוכרים את האיום האיראני לאירופה עם האולטימטום שלהם לגבי הסכם האטום? הם אמרו: אם אתם רוצים שקט תשלמו, זאת גם הגישה שלהם בעזה.

?אז הגיעה שעת שיגור משמעות האיום ,ובניגוד לעזה ,ללא טילים.

?לאחר שהציבה איראן לאירופה אולטימטום ,שבמילים אחרות מבקש מאירופה "יציאה מאדישות", ממשיכה איראן לזרוע את זרעי הפילוג באירופה והבגידה בארה"ב: איראן מאיימת על אירופה בזרם נוסף של פליטים.

?סגן שר החוץ האיראני, עבאס, הצהיר כי איראן תשקול את יציאתם של פליטים אפגנים מאיראן אם ארצות הברית תמשיך להפעיל לחץ כלכלי על המדינה

?התבטאויות נוספות של גורמים איראנים רמזו כי ייתכן שהאפגנים יסתכלו על אירופה כדי למצוא מקלט.

?בראיון לטלוויזיה האיראנית עבאס אמר: "בארבעים שנה האחרונות, קיבלנו מהגרים מאפגניסטן. מהגרים אחרים הגיעו גם ממדינות אחרות, כמו עיראק ואזרביג'אן, וכאשר שכנינו נתקלו בבעיות, קיבלה איראן את אחיה ואחיותיה".

?עבאס הוסיף כי "כרגע חיים באיראן יותר מ -3 מיליון אזרחים אפגנים, ולפי כמה הערכות הם מחזיקים יותר מ -2 מיליון מקומות עבודה, ו -3 או 4 מיליארד יורו יעזבו את המדינה שלנו, עם אלה שמתפרנסים באיראן ושולחים את כספם למשפחות שלהם באפגניסטן".

?כמו כן הוא הוסיף, כי באיראן ישנם יותר מ 400,000 אפגנים הלומדים באוניברסיטאות ציבוריות באיראן, כל אחד עולה למדינה 600 יורו בשנה, יש גם יותר מ 23,000 סטודנטים, אשר כל אחד מהם עולה 15,000 € בשנה.

(קרדיט-אברהם תמקר – פרד"ס)

Image result for ‫פליטים אפגניים באיראן‬‎

 

 

כתיבת תגובה