ציוץ ערבי:"האירנים אחראים על הסבל שלכם אזרחי עזה"

לא כולם מאשימים את ישראל בכל הצרות שנופלות בימים אלו על תושבי עזה.

אמנם ההתלהמות הערבית בשיאה ובעיקר מפנים תושבי עזה אצבע מאשימה כלפי העולם המוסלמי שהפקיר אותם לתקיפות הישראליות ועוד בערב היום הראשון של צום הרמדאן . הם רואים בעיניים כלות איך בנייני ענק הופכים לענני אבק מבלי שהם יוכלו לעשות משהו.

אבל אז מגיע מנהל אתר החדשות העירקי  "בגדד פוסט  " ולא חוסך שבטו מהחמאס שלקח את תושבי עזה בני ערובה כדי לשרת את הגחמות האירניות והוא כותב בהיי לישנא:

سلم الله أهالي المدنيين من الأطفال والنساء الذين تستخدمهم عصابة والجهاد الإرهابيتين كدروع بشرية للأختباء بعد إطلاق صواريخهم الإيرانية العفنة . لا قيمة للإنسان في قطاع غزة بسبب هذه العصابة الإرهابية التى تبتزهم وتسرق قوت يومهم وأمانهم ومساكنهم من أجل أرضاء .

האם האל מסר את משפחות האזרחים,נשים ילדים וטף , אשר החמאס ומחבלי הג'יהד האיסלמי משתמשים בהם כ-"מגן אנושי" כדי להתחבא מאחוריהם אחרי שהם יורים את הטילים הרקובים שקבלו מאירן ? אין ערך לחיי האדם בעזה בגלל כנופיות הטרור האלו אשר סוחט וגונב ומנצל אותכם כדי לרצות את אירן.

הכיתוב בתמונות:

אתם בני העם הפלשתיני זה האוייב האירני אשר מספק ללוחמי החמאס טילים הוא אותו אחד שאחראי להגלייתם של רבע מיליון פלסטינים ממחנה הפליטים ירמוק שבדמשק

אתם בני העם הפלשתיני זה האוייב האירני אשר מספק ללוחמי החמאס טילים הוא אותו אחד שאחראי להריגתם של 20,000 פלסטינים במחנה הפליטים ירמוק שבדמשק

כתיבת תגובה