הנשיא טראמפ לביה"ד הבינלאומי לצדק בהצעה שאי אפשר לסרב לה בנוגע לישראל

כך מגדיר וויקיפדיה את בית הדין הבינלאומי לצדק :

בית הדין הבינלאומי לצדק (באנגליתICJ – International Court of Justice, בצרפתיתCIJ – Cour internationale de justice) הוא המוסד המשפטי העיקרי של האומות המאוחדות שהוקם ביוני 1945 ומשרדיו נמצאים בהאג שבהולנד. בית הדין פוסק לפי הדין המהותי של המשפט הבינלאומי הפומבי, ופעילותו כוללת שתי קטגוריות:

חוקתו של בית הדין הבינלאומי היא נספח למגילת האו"ם, כך שכל המדינות החברות באו"ם מאשרות אותה עם הצטרפותן לארגון. אין לבלבל בינו וביו בית הדין הפלילי הבינלאומי שיושב גם הוא בהאג והוקם בשנת 2002.

היום,חטף בית הדין הבינלאומי סטירה שהוא לא ישכח כל חייו מהנשיא טראמפ.
תשמעו סיפור באמת מדהים על הנשיא טראמפ.
אבל קודם כל כמה מילות הסבר על בית הדין המושחת הזה. בגדול מדובר בבי"ד שאמור לחקור פשעי מלחמה, אבל מה לעשות שהוא נהפך כקרדום לחפור בו בידי אויבי ישראל וארה"ב, ובזכות ארגוני השמאל הקיצוני שמשמיצים ומכפישים את חיילינו בכל העולם, בצה"ל פשוט רועדים רק למשמע השם, בית הדין הבינלאומי בהאג.. נחזור לטראמפ שלנו.אז עם האוכל בא התיאבון, ובית הדין החליט שהוא רוצה לחקור "פשעי מלחמה" של חיילי ארה"ב באפגניסטן. ואז… ואז הגיע טראמפ. ראשית הוא הודיע שהוא כלל לא מכיר בבית הדין הזה, ולא רק שהוא לא מכיר בבית הדין הזה, הוא שולל לכולם (תובעים, שופטים, קלדניות וגם עובדי הניקיון שם) את ויזות הכניסה לארה"ב. ולא רק, אלא משרד המשפטים של ארה"ב ירדוף באופן אישי את כל התובעים והשופטים בבית הדין הזה. ולכן כאקט ראשוני הוא שלל את ויזת הכניסה של תובעת בית הדין, מוסלמית אחת מהדמוקרטיה "גמביה", ששמה פאטו בן סודה, ובאותה נשימה הזהיר, שאם ימשיכו בהליכים, הוא יוציא צו מעצר בינלאומי נגד כנופיית השופטים והתובעים כהגדרתו. ככה זה אצל חבורת פשע: היא תמיד תיכנע לחזק.              באזהרת הממשל נכללה ישראל יחד עם ארה"ב. אתם מבינים? הוא הזהיר את שופטי ותובעי בית הדין הבינלאומי באופן מפורש. תעשו שרירים על מי שאתם רוצים. חוץ מארה"ב וישראל! ומה נראה לכם קרה? תוך מספר ימים התקבלה בביה"ד הבינלאומי החלטה בפה אחד שהם נסוגים מהרעיון לחקור את חיילי ארה"ב.

קרדיט: בר מאיר מקבוצת נציב

דעה:

לכולם ידוע (וכתבו את זה פה לא פעם ולא פעמיים) מחבלים משתמשים באזרחים כדי להגן על עצמם מפני תקיפה ישראלית.
ידוע ידוע בעולם שצה"ל הוא המוסרי ביותר, והמחבלים אכן מנצלים זאת.
הפחד מפני האג ריחף לא פעם מעל מערכת המשפט הישראלית (שבכפוף אליה מתנהל צה"ל).
ומה עשה השבוע טראמפ?
בהתחלה שלח רמז עבה לשופטי האג, אתם לא רצויים בארצי.
בהמשך, במעשה שלא משתמע לשתי פנים, קבע והצהיר כי כל תהליך שיפוטי כנגד ארצות הברית, ישראל ובעלי הברית (שימו לב שישראל היא לא בעלת ברית, אלא הרבה מעבר לזה, קוראים לילד בשמו… ישראל) של ארצות הברית יזכו לתגובה מצד ארצות הברית.
ואני שואל..
האם זהו רמז לארגוני המחבלים שתמו ימי החסד?
האם זו הכשרה מראש של תקיפה?
האם זהו איתות שניתן למערכת השיפוט בארץ כי אל לה לאזוק את ידי חיילי צה"ל בתואנות שיפוטיות במערכה הבאה?
או שמה כל האפשרויות נכונות?
ימים יגידו.

כתיבת תגובה