דיווח:שיירה צבאית רוסית-סורית נעלמה במזרח סוריה כאילו בלעה האדמה

כבר חודשים רבים הולכת ונשנית תופעת תקיפת שיירות העושות דרכן במדבר הסורי בדרכם אל או בדרכם ממזרח המדינה,ובמיוחד באזור המדברי המפריד בין מזרח סוריה למרכזה.

בדרך כלל מדובר בכוחות דאעש שנדחקו ממעוזיהם אל תוך המדבר ומשם הם יוצאים לפשיטות של "פגע וברח" נגד אויביהם,יהיו אלו מצבא סוריה או מהכוחות האיראנים וכן מהכוחות הכורדים המלווים בדרך כלל בכוחות אמריקאים.

הטריטוריה של דאעש (בדרום מזרח סוריה):

להלן הכתבות שפורסמו בנושא:

היום הגיע דיווח נוסף בנושא ,שהדגים כמה הביצה הסורית,דווקא בימים אלו,טובענית במיוחד! גם עבור הכוחות הרוסים !

אלא שהפעם הנפגעים הם כוחות רוסיים שנעו בשיירה צבאית יחד עם כוחות מדיויזיה 15 כוחות מיוחדים של צבא סוריה,דיווח שעל פי מה שנראה, הפיקוד הרוסי בסוריה, משתדל ,לפחות כרגע,להסתיר אותה,  אם כי הם החלו בפעילות צבאית אינטנסיבית לאיתורם, שלא ניתן להעלים את קיומה.

על פי אותו דיווח שיירה צבאית ,שהורכבה מכוחות רוסים וכוחות מצבא סוריה נעה באזור "הריבשה" – هريبشة ,מדרום לעיר דיר א-זור שבמזרח המדינה ,נעלמה ,כאילו בלעה האדמה. פשוט לא נשאר ממנה זכר,אפילו לא רכבים שרופים או פגועים. על פי מידע נוסף שהגיע בראש השיירה עמד קצין רוסי בכיר שלווה  ב-"מומחים צבאיים" רוסים נוספים . מיד עם היוודע הידיעה המריאו 3 כלי טייס משדה התעופה הצבאי הרוסי בסוריה- חמימים וטסו מזרחה,לאזור המדברי  בו השיירה נעלמה.רשת החדשות הסורית STEP  דיווחה בהרחבה על האירוע.

המעניין בכל הנושא הוא שאזור החטיפה נמצא רק 2 ק"מ משדה התעופה של דיר א-זור הנמצא בשליטה רוסית מלאה.

וגם… דאעש חיים וקיימים ואפילו בועטים! וכנראה פגיעתם הרעה עוד תטריד את כל המעורבים בנעשה בסוריה עוד הרבה זמן.

כתיבת תגובה