מטרות אירניות ושל החיזבאללה במזרח סוריה הותקפו לפנות בוקר

רשת החדשות הסורית " פראת פוסט" מדווחת כי מטוסי קרב של הכוח הרוסי בסוריה תקפו אמש בפאתי העיר אלבוכמאל ועל גדות נהר הפרת ,בפרבריה המזרחיים של מחוז דיר א-זור,  מטרות של דאעש וזאת בעקבות הסתננותם לתחומי העיר ביום שלישי לפנות בוקר.

באותו הקשר דיווחה סוכנות ידיעות סורית אחרת – "סמארת", מפי מקורות מקומיים , כי מטוסי קרב לא מזוהים בצעו יותר מ-4 תקיפות אוויריות היום ,יום שלישי,לפנות בוקר,על עמדות של המיליציות האירניות באזור העיירה אלסכריה –  السكرية  ובאזור התעשייה של העיר אלבוכמאל במזרח סוריה.

המקורות הוסיפו כמו כן כי הותקף גם המרובע הביטחוני של החיזבאללה הלבנוני באזור  אלג'מעיאת – الجمعيات. לא ידוע על הרוגים או פצועים או נזק לרכוש מתקיפה זאת.

אור ליום שלישי פרצו קרבות בין מיליציות אירניות ואנשי דאעש שהסתננו למרחב העיר אלבוכמאל . הקרבות היו ב-3 צירים ,מכיוון גשר אלבוכמאל,מאזור אלבסאתין – שכונת אלכתף – منطقة بساتين حي الكتف ובאזור מכון המים של הטיילת (مصفاة المياه في شارع الكورنيش).

בימים האחרונים תקפו מטוסי כוחות הברית בהובלת ארה"ב מספר פעמים ,באותו אזור, הם מטרות דאעש והן מטרות אירניות ושל המיליציות השיעיות הכפופות לאירן.

הנשיא פוטין הבטיח כי צבא ארה"ב ימשיך לפעול בשטח סוריה ועירק על מנת לסכל כוונות אירניות להשתלט על השטח.

מצגת: תקיפת מטרות חיזבאללה + אירנים במזרח סוריה היום לפנות בוקר

 

כתיבת תגובה