עוד "עקירת" עין ואוזן אירנית מול ישראל אמש בתקיפה הישראלית הנרחבת

לפני 5 ימים פרסם האתר נציב.נט כתבה תחת הכותרת:"בסיסי מודיעין שאירן והחיזבאללה הקימו בגולן-פרק בהלכות מודיעין בסיסי ".

יש להדגיש 2 משפטים שנכתבו אז:

*- "עוד ועוד מאחזים אירנים ושל החיזבאללה הוקמו בתוך השטחים שישראל קבעה אותם כקווים אדומים."

*- "עקירת" עין אחת עדיין לא גורמת ל-"עיוורון" כללי אבל יותר מרומז לאירנים כי כל פעולותיה וכוונותיה מול ישראל ברורים וגלויים ולא יירחק היום והכל יהפוך לעיי חורבות."

היום לפנות בוקר ,בשעה 01:20 לערך פעלה ישראל שוב נגד מטרות אירניות באזורים שהוגדרו על ידה כ-"קווים אדומי" שלאירנים אסור שתהיה דריסת רגל כלשהיא. וגם הרוסים הבטיחו חגיגית לישראל שהם יקפידו על כך .

דובר צה"ל פרסם תצלומי אוויר של אזור שדה התעופה הבין לאומי של דמשק ובו מסומנים האתרים האירנים שהותקפו והושמדו בתקיפה הישראלית.

על פי מקורות סורים אחת המטרות בתצלומי האוויר הוא לא אחר מאשר בסיס האזנה  ואיסוף מודיעין אלקטרוני של האירנים הפועל מול החזית הישראלית.

בסיס זה הוא גם המקום אליו מתנקזות כל הידיעות והפלטים האלקטרוניים שהמתקנים האירנים שהוקמו לאורך גבול הגולן קולטים.

כרגע אפשר להגיד שחלק גדול מכושר "השמיעה" האירנית נפגע אנושות.

על פי דיווחים סורים מהעבר חפ"ק המודיעין האירני היושב בבית הזכוכית בשדה התעופה הבין לאומי של דמשק הוא חלק ממערך מודיעין ענקי המנטר את מדינת ישראל ומעדכן אחורה,בזמן אמת, הן את חפ"ק המבצעים המרכזי של צבא סוריה,ומשותף לצבאות אירן ורוסיה הממוקם בהר קסיון שמעל דמשק , וכן את חפ"ק המבצעים הראשי של מדינות ציר הרשע במשותף עם רוסיה בבגדד שבעירק וכן את חפ"קי המבצעים הראשיים בטהרן ובמוסקבה.

הפגיעה במערך המודיעין האירני יותר מאשר נועדה ל-"עוור" אותו נועדה לאותת לאירן שישראל רצינית בהצהרותיה.

ולסיום כדאי לחזור על מה שנכתב כבר בעבר: ישראל רואה ושומעת ויודעת הכל על הפעילות האירנית בסוריה. מה שהיה אתמול,בבוקר ובלילה, אינו אלא חלק מהמב"מ (מערכה בין מלחמות) וישראל תדאג להשמיד את היכולות האירניות בצורה עקבית, הן באופן גלוי ורעשני והן באופן נסתר כך שרק ישראל ואירן תדענה על כך.

 

 

כתיבת תגובה