דיווח:6000 לוחמים שיעים עירקים יקבלו אזרחות סורית וישתקעו באזור דמשק

בלוגר סורי,שהוא עורך דין במקצועו, מדווח כי מרבית הלוחמים השיעים-עיראקים הנמצאים בסוריה מקבלים כעת אזרחות סורית, הם ומשפחותיהם וקרובי משפחה ממדרגה ראשונה ושנייה, ובנוסף הם יקבלו דירות מגורים בשכונות של דמשק שיבנו במסגרת תכנית השיקום הבאה.

למעשה מדובר בקבוצה של 6000 לוחמים שיעים ממוצא עירקי ,שרובם נמנים על חטיבת האימאם עלי שהוקמה על ידי האירנים ונשלחה להלחם,תחת פיקודו של האלוף קאסם סולימני בסוריה. לוחמי חטיבת האימאם עלי הובאו לאזור אלרוטה המזרחית שם נעשה טרנספר רחב ממדים לאלפי משפחות מקומיות שנשלחו למחוז אידליב בצפון סוריה כדי שלא ימרדו שוב ויסכנו את המשטר הסורי.

זוכה לחשיפה רבה ברשתות החברתיות ובאתרים זרים. אבו עזראל ()

כל 6000 הלוחמים שהגיעו לאזור המקדש השיעי-אלסיידה זינב הם המועמדים לקבל ראשונים דירות למגורים באלרוטה המזרחית והם יורשו להביא את משפחותיהם ובני משפחתם מקרבה שניה שיזכו אף הם לתנאי מגורים נדיבים. החלפת האוכלוסין במרחב דמשק הוא מעיקרי תכניתו של הגנרל סולימני לשנות את צביון תושבי הבירה מרוב סוני לרוב עלאווי-שיעי. דמשק תהיה רק "אזור ניסיוני" אם יצליח הניסוי הוא יורחב למרכזי המדינה האחרים הקריטיים לשמירת השלטון המרכזי. לא סוריה ולא אירן לא רוצים לראות את המרד הסוני מתלקח שנית.

 

 

כתיבת תגובה