בלעדי:האם חשפה אמש ישראל את קלונה של אירן בשדה התעופה של דמשק ?

אמש טענו מקורות סורים רשמיים כי חיל האוויר הישראלי תקף מטרות בשדה התעופה הבין לאומי של דמשק. על פי אותן דיווחים ירו כלי טייס ישראלים כ-7 טילי שיוט לעבר מטרות אירניות בתוך שדה התעופה בהן אוחסנו מערכות נשק חדישות ותחמושת שהגיעו אך לאחרונה מאירן.

זמן מה אחר כך הגיעו דיווחים נוספים על תקיפות ישראליות באזור אלנג'הא,דרומית מזרחית לדמשק,באזור אלקטייפה שמצפון לדמשק ועל שדה התעופה אלמזה שבפרברי דמשק ליד ארמון הנשיאות.

היות ולא נתקבלו כל תמונות או סרטונים,כמקובל במקרים כגון אלו, מהאתרים הנוספים שלכאורה הותקפו,ככל הנראה לא היתה תקיפה מהסוג המקובל אלא נראה כי ישראל חזרה ותקפה סוללות נ"מ (אס-200 ומתקני רדאר) שירו לעבר הכוח האווירי התוקף.

תצלום אוויר של כל המטרות ,שלכאורה, הותקפו אמש:

אלא שהמומחה הצבאי של האתר נציב.נט -גיא א. טוען כי על פי ניתוח התמונות שהגיעו מהאתרים החברתיים באזור דמשק ובו נראית התקיפה על שדה התעופה הבין לאומי של דמשק בעדשות מצלמות האזרחים, אפשר וישראל תקפה ריכוז מחסני נשק ותחמושת אירנים ,שנבנו כבר בעבר אך לפתע נכתב על גגותיהם האותיות UN .

ניתוח התמונות בשיטת גיאו-לוקיישן:

קרדיט לתמונה:גיא א. – אתר נציב.נט

תצ"א של אזור המחסנים במתחם שדה התעופה הבין לאומי של דמשק לפני ההונאה:

תצלום אוויר של המחסנים לפני מהלך ההונאה האירני – מקרוב:

ועוד יותר מקרוב:

תצלום אתר המחסנים לאחר ביצוע ההונאה האירנית תוך הפרת החוק הבין לאומי בה היא סימנה אתרים צבאיים בסימני או"ם כדי להטעות את העוקבים:

קרדיט לתמונה: גיא א. – אתר נציב.נט

כל מי שעוקב מקרוב אחרי מהלך הרכבת האווירית האירנית של הימים האחרונים,שהחלה עם ביקור שר ההגנה האירנית בדמשק לפני כמה ימים , יודע כי האירנים מחישים לסוריה מערכות נשק חדיש הכוללות חלפים ומערכות הכוונה לטילים בליסטיים ארוכי טווח וכן נשק ותחמושת רבה הן לצבא סוריה וכן לחיזבאללה הלבנונים.

אמצעי איסוף מודיעין רבים שעקבו אחרי פריקת מטעני המטוסים האירנים על אדמת סוריה לא התקשו לחשוף את כוונות הזדון האירנים. ברור מהיר עם האו"ם אישר את מהלך ההונאה האירני סופית.

על פי מתווה הפעולה הישראלי מהעבר, חומר זה ,והעובדה שהאירנים מפרים ברגל גסה את החוק הבין לאומי , הועבר לעיונם של הרוסים והאמריקאים והם אלו שנתנו,כך על פי הערכתי , את האור הירוק לישראל להשמיד מחסנים אלו .

עד כרגע כל הצדדים שותקים ומכילים תקיפה זאת על לב לבו של המשטר הסורי, ולמרות שבכיר אירני איים בסוף שבוע שעבר כי תקיפות ישראליות נוספות בסוריה לא יעברו בשתיקה, ההערכה כי נחשפה קלונה של אירן בצורה כל כך בוטה עד ש-"הפעם" הם יאלצו להתאפק ולא להגיב. ולא שישראל לא ערוכה לכך.

צריך להיות ברור לאירנים כי כל ניסיון לתקוף את ישראל יענה בריסוק כוחותיה בסוריה ואף מעבר לכך!

אין עונשין אלא אם כן מזהירין!

 

 

כתיבת תגובה