אס או פיון?החוליה שחיסלה את מדען הטילים הבכיר בסוריה הלמה שוב!

לפני כשבועיים התבשרנו כי מנהל המרכז למחקר מדעי בעיר מציאף – הד"ר עזיז אסבר – נהרג  סמוך לעיר המחוז מציאף שבמחוז חמה שבמרכז סוריה מפיצוץ שאירע במכוניתו. יחד איתו נהרג שומר ראשו.

בשעות הראשונות לאחר הגעת הידיעות על מותו של המדען,כשעוד לא היה "ברור" לתקשורת בסוריה מי מאחורי החיסול ,מיהר ארגון טרור סוני הפועל בצפון סוריה , פלוגת אבו עמארה למשימות מיוחדות – "سرية أبو عمارة" – ליטול אחריות לקטילת מדען הטילים ד"ר אסבר.

Abu Amara Special Task Brigade announces it killed the head of Masyaf's Scientific Research and Studies Center (CERS) Aziz Asbar.

הודעת נטילת האחריות על חיסול מדען הטילים:

מיותר לציין כי שעות לא רבות אחר כך יצא הניו-יורק טיימס ב-"חשיפה" סנסציונית בו הוא מגלה כי המוסד הישראלי הוא העומד מאחורי חיסול מדען הטילים הסורי הבכיר שהיה בעל גישה ישירה לנשיא סוריה-אסד.

היום הוציאה פלוגת אבו עמארה הודעה חדשה לתקשורת בו היא מכריזה על חיסול קצין במודיעין הצבאי הסורי, באותו אזור בו חוסל מדען הטילים , אותו אזור בו הקימו האירנים מפעל לייצור טילים בליסטיים כבדים לטווח בינוני וארוך ובעלי מנגנון ניווט למטרה מדוייק ביותר.

Abu Amara Special Task Brigade announces it killed Ahmed Issa Habib, an officer of military intelligence in Masyaf.

בהודעה מצויין רק כי הקצין אחמד עיסא חביב שהינו קצין במודיעין הצבאי נהרג ממטען צד שהתפוצץ ליד מכוניתו כשנסע על כביש בערין بعرين – מציאף مصياف.

ולנו לא נותר אלא להמתין ל-"מקורות יודעי דבר" כדי להבין מי האיש? אס או פיון ? ולמה בחרו לחסל דווקא אותו ? והאם יש לו קשר למפעל הטילים האירני הסמוך ? או שמא "גרון עמוק"?

סבלנות זה שם המשחק! לפחות בעינייני מודיעין!

כתיבת תגובה