הקלות הבלתי נסבלת של החלפה נאמנויות בקרב המורדים בגולן הסורי

קשה לשפוט אנשים עד שאתה לא עומד במקומם אך  דבר אחד לא ייקחו מכוחות המורדים שרק לא מזמן היו שליטי רוב שטחם של מחוזות דרעא וקונייטרה שבדרום מערב סוריה.

צבא סוריה לא הצליח לגבור עליהם בשנים האחרונות אך באופנסיבה החדשה שפתח בה לפני כחודש הוא הצליח ,כמעט ללא קרב לכבוש מחדש את 2 המחוזות ולחתום על הסכם "סולחה" עם כוחות המורדים.

למרות שצבא סוריה החופשי בדרום המדינה היה מצוייד היטב בנשק מערבי וכוחותיו מנו עשרות אלפי לוחמים, מופע הפחדנות  שהודגם ,שהרבה זמן לא נראה כדבר הזה , ולא זכור בתולדות מלחמות האזרחים שעולמנו כבר ראה במאות השנים האחרונות .

כוחות המורדים נכנעו ללא קרב ומסרו או מכרו את הנשק הכבד שהיה ברשותם . הלוחמים שסירבו להיכנע גלו מאדמתם לצפון סוריה ואילו לוחמי המורדים האחרים גוייסו לצבא סוריה , החליפו מדים ונשלחו להלחם נגד דאעש בשליחות הצבא הסורי.

היום התפרסמו ברשתות החברתיות תמונות שהעלו בושה בקרב האוכלוסייה הסונית במחוז קונייטרה.

רשת החדשות חאלב היום פרסמה תמונות בו נראים אבו אוסאמה אל-ג'ולני – דובר לשעבר בחזית הדרומית יחד עם מפקד הועדה הצבאית של העיר דאעל  יושבים במסעדה בעיר דרעא ועושים "חפלה" יחד עם נציגי הצבא הסורי איתם הם עשו סולחה ומיד אחר כך את אותם אנשים במדי צבא סוריה בעת מנוחה בין הפעילויות הצבאיות שלהם בשליחות הצבא הסורי.

לך תבנה מדינה עצמאית עם אנשים כאלו!! לתשומת לב מי שחשב שאפשר לפתח יחסי רעות עם מדינה שכנה שהיא לא אוייבת!

 

 

כתיבת תגובה