איך משמידים מיליציה שיעית? משסים בהם קיצונים סונים. המקרה המדהים בפקיסטן

התהפוכה האחרונה במזרח התיכון מגיעה דווקא מפקיסטן, ומשפיעה ישירות על גבול הצפון וכל מה שבאמצע. כנראה לא שמעתם מה קרה בפקיסטן ביומיים האחרונים: ההנהגה של מיליציית זינביאון הפרו-איראנית, הנלחמת כיום בסוריה ובלבנון בשיתוף פעולה עם חיזבאללה נגד ישראל, חוסלה לחלוטין תוך יומיים!

לאחר שמשמרות המהפכה שלחו מאות מחברי המיליציה שלהם, בריגדת זינביאון הממוקמת בפקיסטן, לסוריה ולבנון כדי להילחם נגד ישראל, התחוללו מספר אירועים חשובים:

במרץ 2024, פקיסטן הכירה רשמית בבריגדת זינביאון, הנתמכת על ידי איראן ומאומנת על ידי משמרות המהפכה, כארגון טרור.

העיר השיעית פאראצ’נר שבפקיסטן, הממוקמת קרוב לגבול האיראני, נקראת “לבנון הקטנה” בשל הנוכחות הרבה של דגלים, פוסטרים וחברי כוח אל-קודס של משמרות המהפכה האיראנים. פאראצ’נר מהווה מרכז של משמרות המהפכה בפקיסטן, עם לוחמי זינביאון שנלחמו בעיראק ובסוריה נגד כוחות הברית האמריקניים, וכעת נלחמים נגד הבסיסים האמריקניים וישראל בסוריה ובלבנון.

על פי מקורות מפקיסטן, משמרות המהפכה האיראניים הוציאו הוראה לחברי בריגדת זינביאון לתקוף את הבסיסים האמריקניים בסוריה ובעיראק, וכן לבצע התקפות נגד ישראל מלבנון. זה עורר דאגה בקרב הרשויות האמריקניות, שדרשו מהרשויות הפקיסטניות לנקוט בפעולה נגד המיליציה האיראנית זינביאון.

פקיסטן השתמשה בג’יהאדיסטים סונים כדי לשלוח אותם לפאראצ’נר ולחסל את בריגדת זינביאון האיראנית (השיעית), כשהיחידות הצבאיות בפקיסטן קיבלו הוראה לא להתערב למשך שלושה ימים לפחות. הג’יהאדיסטים הסונים ביצעו טבח באנשי בריגדת זינביאון, והרגו מאות מחברי המיליציה הפרו-איראנית.

שני מנהיגים בכירים של בריגדת זינביאון (בתמונה) חוסלו על ידי הג’יהאדיסטים הסונים. הטלוויזיה האיראנית החלה להתאבל על הרג מנהיגי המיליציות הפקיסטניות שלה.

תוך כמה שעות, ראשו של מנהיג נוסף של בריגדת זינביאון נערף על ידי הג’יהאדיסטים הסונים. החטרוריסטים של הזינביאון שנמצאים כיום בלבנון ונלחמים נגד ישראל, מתבקשים היום ע”י השיעים בפאראצ’נר לחזור ולנקום את הריגת חבריהם.

בשורה התחתונה ולפי אותם מקורות, פקיסטן, בלחץ אמריקני, השתמשה בג’יהאדיסטים סונים כדי לחסל את כל ההנהגה של המיליציה האיראנית המאומנת על ידי משמרות המהפכה בפאראצ’נר. אלו שנמצאים בסוריה ובלבנון נאלצים לחזור לפקיסטן, כדי להגן על השבטים שלהם מהג’יהאדיסטים הסונים.

Well played

מיליציות שיעיות - ישראל היום

קרדיט : תום וגנר מקבוצת נציב     קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות