סגן מנהל המבצעים בכוח קודס: תוכניתו של חמינאי ליצור תסיסה במדינות האיסלאם

סגן מנהל המבצעים בכוח קודס: מבול אל-אקצא הוא תוצאה של אימון ותמיכה בכוחות בפיקודו של חמינאי – תוכניתו של חמינאי ליצור תסיסה במדינות האיסלאם

בראיון שפרסמה סוכנות הידיעות “קודס פורס” ב-12 במאי, אמר האלוף מוחסן צ’ידארי, סגן מנהל המבצעים של כוח קודס במשמרות המהפכה, במפורש כי מבצע “שיטפון אל-אקצא” הוא תוצאה של שנים של אימונים ותמיכה בכוחות הג’יהאדיסטים בפיקודו הישיר של עלי חמינאי.

הוא גם הודה בראיון כי המיליציות החות’יות הנאמנות למשטר האיראני שנמצאות כיום בתימן פועלות בפיקודו של כוח קודס.

הוא גם הודה בגלוי כי מטרתו של חמינאי היא ליצור כאוס במדינות אסלאמיות ושאינן אסלאמיות והדגיש כי בעתיד יהיה כאוס במדינות האסלאם, שאותן כינה התנגדות במדינות האסלאם.

האלוף מוחסן צ’ידארי אמר בראיון זה, לרגל יום ה-40 למותו של האלוף חאג’ רחימי, אחד מבכירי מהשטר, שנהרג במהלך הפצצת הקונסוליה האיראנית בדמשק:

הוד מעלתו (חמינאי) הוא מנהיג ציר ההתנגדות והוא עצמו מוביל את ציר ההתנגדות, והוא המדריך והוא המנהיג.

מפקד השדה בשלב מסוים היה חאג’ קאסם (סולימאני) ,שעבד  תחת הנהגת הוד קדושתו ,ובהמשך גם מפקדים אחרים, הצליחו להביא את ציר ההתנגדות למקום שהתוצאה כעת היא מבצע “שיטפון אלאקצה”. 

 

אותן קבוצות הפועלות בתימן ובמקומות אחרים הן התוצאה של העבודה בעשורים האחרונים, כמו מר חאג’ רחימי, שרואה כרגע את פרי עמלו.

מבצע מבול אל-אקצא הוא תוצאה של שנים של אימונים ותמיכה בכוחות הג’יהאדיסטים.

הוד מעלתו (חמינאי), באמצעות הקמת כוח קודס, שהוא בסיס ציר ההתנגדות מתוך ומחוץ לגבולות איראן, הגשים את שאיפותיו של האימאם המנוח [כלומר חומייני] .

באותו האופן שאנו מתקדמים, התוצאות של ציר ההתנגדות הזה מובילות להתנגדות במדינות אסלאמיות ולא אסלאמיות.

כעת ההתנגדות אינה מוגבלת למדינות האסלאם בלבד. כעת התרחב היקף ההתנגדות למדינות שאינן אסלאמיות, ודחיית היוהרה, המרידה בסמכותיות ודרישות העצמאות -המשאלות הללו הפכו נפוצות.

סגן מנהל המבצעים של כוח קודס, אל-אקצא תופן הוא תוצאה של אימון ותמיכה של כוחות בפיקודו של חמינאי

קרדיט: מוג’הידין חלק