בכיר חיזבאללה: "המלחמה הגדולה שלנו עם ישראל זה רק עניין של זמן"

נראה כי נאסראללה שולח את בכיריו לתקשורת כדי להקרין בטחון עצמי מופרז של האירגון מול איומי ישראל לפתוח במלחמה איתם אם הם לא יסיגו את כוחות רדואן מהגבול עם ישראל ויאפשרו חזרת מאה אלף מאזרחי ישראל שפונו מאזורי הגבול ב-8 באוקטובר 23.

זה נראה יותר כמו שהם "שורקים בחשכה" מפחד מה שיכול לבוא עליהם באופן פתאומי.

תמונה

 

בכיר חיזבאללה וראש המועצה המבצעת, האשם סאפי א-דין, אמר היום לתקשורת הלבנונית כי "כל נשק שברשותנו זה לא להצגה, אלא מיועד לחזית וללחימה , להגן על ארצנו ועל עמנו ועל המדוכאים בפלסטין".

"עזה, וההתנגדות בעזה הוכיחו משהו חשוב וגדול לעתיד, המלחמה הגדולה שלנו עם הישות הזו זה רק עניין של זמן ".

"ההתנגדות לא תיסוג , לא בפלסטין, לא בלבנון ולא באזור, והיא תישאר ותמשיך להיות  כואבת והרסנית עד שהישות הציונית הזו תיעלם, אינשאללה . ומי שמאמין בכך שהוא מסוגל ויכול להביס את ההתנגדות בלבנון הוא הוזה וטעות מרה בידו .  עדיין לא השתמשנו בכל הנשק שלנו ואנחנו נערכים ומוכנים להדוף כל איום ותוקפנות שתגיע .

אחת הדוגמאות החשובות ביותר של המדכאים בעולם כיום היא האויב הציוני הזה שורש קיומו הוא חוסר צדק ותוקפנות על כך הוא ישלם על כל העשורים האחרונים, ואלוהים הכל יכול קבע לנו את הדרך כיצד להתמודד עם המדכאים , אנו מכירים את הצורר, את העוול שלו ואת היוהרה שלו שתגיע לסיומה בעתיד הקרוב" .

חיזבאללה בתגובה להכנות צה"ל לקראת הכניסה הצפויה לרפיח  הצהיר כי " הרחבת התוקפנות בעזה תוביל את ההתנגדות לתקיפות נרחבות יותר בעומק פלסטין."  

מילים כמו חול…….

תמונה

קרדיט: מאיר בר מקבוצת נציב     קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות