“ניתן לשנות ולתקן את המציאות אך ורק במתקפה קשה, מפתיעה וכואבת בבטן אויבינו”. דעה

רשת הטלויזיה האמריקאית NBC מפרסמת ראיון עם סגנו של נאסראללה תחת הכותרת: חיזבאללה באיום חריף נגד ישראל : ” אם ישראל תתקוף את איראן  נתקוף את ישראל והיא תשלם על כך מחיר כבד ” .

 

משאלת ליבו של נסראללה שמשמרות המהפכה ישחררו את אותה ההודעה מהצד שלהם, דהיינו: “דובר משמרות המהפכה באיום חריף נגד ישראל: אם ישראל תמשיך לתקוף את חיזבאללה היא תשלם מחיר כבד על כך”.

אגב, אמירה שכזו מגיעה בעקבות אותו מיץ אומץ שחולק בראשון בבוקר בקרב מדינות המזרח התיכון לאחר מתקפת איראן נגד מדינת ישראל.
לא מדבר בכלל על כוח ההרתעה שאיננו, אבל המוניטין שלנו קרס פלאים, כמו אותו אסיר בעל שם שהגיע לכלא ואט אט מגלים שאר האסירים שבסופו של דבר אין לו כוחות על ולמרות ששמו הילך לפניו, הוא לחיץ וסחיט וכעבור כמה שעות הוא יימצא זרוק במסדרון הכלא בודד וזב דם.

ניתן לשנות ולתקן את המציאות אך ורק במתקפה קשה, מפתיעה וכואבת בבטן אויבינו. לא פחות.

לא מוכרחים להתחיל דוקא בטהרן. אפשר להכאיב למזוקן בצורה קשה, זו לא תהיה עילה לשלטון האייתולות לתקיפה נוספת נגדנו. ואז להמשיך הלאה.

“רפיח” זו עזה, זו לבנון, גם סוריה וטהרן. רפיח תמיד תהיה, וההתמודדות איתה תימשך שנים.

דומה שקברניטי הקבינט הגיעו לצומת טי שבמרכזה מוצב כיכר, הם מסתובבים וממשיכים בסיבובים סביב הכיכר עד שתתקבל ההחלטה באם לפנות ימינה לתקיפה באיראן, או שמא יש לפנות שמאלה ולהלום בחיזבאללה.
ייתכן והמציאות תגרור אותנו בעצמה, פעם ימינה, רברס ושמאלה וחוזר חלילה.

בעת הסיבובים סביב הכיכר צריך לזכור שהדלק שלנו מוגבל.

בל נמצא את עצמנו מצטרפים לטרנד העולמי – ל”מלחמות השנים”. (רוסיה><אקראינה וכו).

Hezbollah leader warns Israel will pay 'a high price' if Iran is attacked - YouTube

קרדיט: משה מרגלית מקבוצת נציב    קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות