דעה: הלילה החלה מלחמה עם איראן. האומנם?

אני בטוח שאתם כבר מעודכנים לכך שאיראן שיגרה כטב”מים לעבר ישראל, וקראתם ושמעתם את הודעת דו”צ בנושא, ואת הדיווחים השונים על שיגור כטב”מים גם מתימן ועיראק.

והיות ואני מניח שאתם מתעדכנים בכלי התקשורת ובערוצי הדיווחים, לא אכנס לדיווחים על גלי שיגורים ועל סוגי האמל”ח ששוגרו לעבר ישראל ומהיכן.

לאחר לבטים, החלטתי לומר מה שיש לי לומר, אבל לפני כן, אבקש מכם להישמע להנחיות פיקוד העורף והרשויות.

כתוצאה מהחלטה תקדימית שקיבלו המנהיג העליון ובכירי המשטר, אנו עדים הלילה לשינוי משמעותי במדיניות של המשטר האיראני, והיא לתקוף ישירות את ישראל משטח איראן, זו הפעם הראשונה שהמשטר האיראני תוקף את ישראל בשיגור אמל”ח משטח איראן, בניגוד לשאר הפעמים בעבר שבהם המשטר הפעיל כנגד ישראל את ארגוני הפרוקסי הסרים למרותם והמשתפים איתם פעולה.

אזכיר שהמשטר האיראני פעל ישירות נגד שגרירויות ואזרחים ישראליים בחו”ל, באמצעות יחידות כוח קודס של משמרות המהפכה, וכשהיה צריך גם בשת”פ של חיזבאללה ו/או גורמי פשיעה מקומיים במדינות שונות.

תמונה

 

מה שאנחנו רואים הלילה זו בהכרזת מלחמה גלויה של הרפובליקה האסלאמית של איראן, כנגד מדינת ישראל, ואדגיש שלא מדובר במלחמה של העם האיראני, אלא של משטר המולות ובריוני משמרות המהפכה.

כל השכונה המזרח תיכונית מביטה בעצבנות רבה על מה שיקרה הלילה ובתקופה הקרובה, ומחכה לראות מה תהייה התגובה הישראלית, ואני מקווה שישראל תגיב תגובה נחרצת כמתבקש.

מנהיגי המדינות בשכונה מחכים לא פחות לראות מה תהייה תגובת ארה”ב ושאר העולם “הנאור” והאם יעמדו מאחורי הצהרות התמיכה של מחויבות לביטחון ישראל, או שמא גם הפעם ינסו לכפות על ישראל שלא להגיב או להצר את צעדיה, ובמקום לסייע לישראל, יסרסו את יכולת התגובה הישראלית, וינסו לכפות על ישראל לשבת לשולחן המשא ומתן הדיפלומטי עם איראן, כי הרי לפי תפיסתו של העולם “הנאור”, סכסוכים ומלחמות, פותרים בדיפלומטיה ולא בכוח צבאי…

תמונה

 

תושבי השכונה יודעים היטב שלמעשי בריונות צריך להגיב מיידית ובחומרה, ורואים את התוצאות של התנהלות העולם “הנאור” שלא מגיב לבריונות של הבריון השכונתי, ולכן במזרח התיכון אף אחד לא מתפלא שהבריון ממשיך במעשיו, צובר ביטחון ומחמיר את התקיפות האלימות כלפי כל מי שהוא יכול, וכמו כנופיית רחוב אלימה, מנסה להשתלט על יותר שטח שבו יוכל לעשות כרצונו.

זו שעת מבחן לא רק של מדינת ישראל, ממשלת ישראל ועם ישראל, זו שעת מבחן של ממשלות העולם, והתגובה תקבע איך יראה המזרח התיכון והעולם כולו בשנים הבאות.

תושבי השכונה המזרח תיכונית מקווים שהעולם סוף סוף יבין, שמול אלימות בריונית חייבים להפעיל כוח. כי לדבר עם הבריון, לא רק שלא יעזור, אלא זה יעודד אותו להמשיך להשתולל. לא משנה אם מדובר בחות’ים, בחיזבאללה, במשטר המולות, ברוסיה של פוטין, או במשטר בוונצואלה, העולם חייב להפסיק לדבר “בדיפלומטית מערבית” ולדבר עם כל בריון עם השפה המובנת לו, וכשצריך ומתבקש, אז לתת לבריון בראש.

שימרו על עצמכם, ויחד עם כל עמי השכונה המזרח תיכונית, נאחל כולנו בהצלחה למדינת ישראל, והם – עמי השכונה, יודעים שהצלחה שלנו, זו הצלחה והצלה של כל האזור.

תמונה

קרדיט: ערוץ הטלגרם מבט למזרח התיכון    קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות