צה"ל: חוסל סגן מפקד יחידת הרקטות והטילים בחיזבאללה

היום, יום שישי, הודיע ​​דובר צה"ל על הריגתו של סגן מפקד יחידת הרקטות והטילים של חיזבאללה.
דובר צה"ל אביחי אדרעי אמר, באמצעות חשבונו בפלטפורמת "X": "מוקדם יותר היום, כי כלי טייס של צה"ל באזור בזוריה בלבנון פגע וחיסל את עלי עבד אל חסן נעים, סגן מפקד יחידת הרקטות והטילים של חיזבאללה.
הוא הוסיף: "האדם שנקרא עלי נעים היה מומחה גדול בארגון, בעיקר בתחום הטילים הרקטיים. הוא הוביל פעולות לשיגור טילים בעלי משקל גדול ופעל לתכנון והפעלת תקיפות נגד העורף הישראלי".
אדרעי פרסם קטע וידאו שבו נראה כלי טייס ישראלי תוקף מכונית.
https://twitter.com/AvichayAdraee/status/1773673238435869092
הודעת דובר צה"ל:

צה"ל חיסל את סגן מפקד יחידת הרקטות והטילים של ארגון הטרור חיזבאללה

צה״ל תקף וחיסל באמצעות כלי טיס של חיל האוויר מוקדם יותר היום במרחב אל-בזוריה שבלבנון את עלי עבד אלחסן נעים, מחבל חיזבאללה ששימש כסגן מפקד יחידת הרקטות והטילים של ארגון הטרור. עלי, נחשב מוקד ידע משמעותי בארגון, מוביל בתחום הרקטות, ממובילי מתווי שיגור רקטות עתירות משקל ובמסגרת תפקידו פעל לתכנון והפעלת מתווים לעבר עורף ישראל.

זה קורה בזמן שמקור שטח בלבנון דיווח היום, יום שישי, כי אדם נהרג כשמל"טים ישראלים תקפו מכונית בכביש הראשי באל-בזוריה, שבדרום לבנון.
המקור אמר לסוכנות " ספוטניק ",כי  "מל"טים של צה"ל תקפו מכונית על כביש  בעיירה אל-בזוריה – ואדי גילה בדרום לבנון באמצעות טיל מונחה", והסביר כי "התקיפה הובילה להשמדה מוחלטת של המכונית, והנוסעים בה נפצעו ואדם אחד נהרג כתוצאה מהתקיפה".
ראוי לציין שמאז פרוץ המלחמה ברצועת עזה ב-7 באוקטובר, גבול לבנון-ישראל היה עד לחילופי אש כמעט יומיומיות בין חיזבאללה לצבא הישראלי.
מזה שבועות מבצעת ישראל תקיפות אוויריות עמוקות יותר בתוך שטח לבנון, מכוונות לאתרי חיזבאללה, מה שהגביר לאחרונה את החשש המקומי והבינלאומי מפני אפשרות של מלחמה גלויה.
כמו כן, היא ביצעה כמה תקיפות על מכוניות בדרום, כחלק מתוכנית לחיסול מנהיגים בחיזבאללה ובחמאס .
https://twitter.com/MaramMayed/status/1773716569488531471
קרדיט לתמונה: חיזבאללה