"לא נאפשר לספקנים להשתיק אותנו. לא נאפשר לאנטישמים לשלוט בשיחה שלנו"

חברת הקונגרס, דבי ווסרמן-שולץ, יוצאת נגד הניסיונות להשתיק, ואף להכחיש, את העדויות על מעשי אונס ותקיפה מינית שביצעו מחבלי חמאס במהלך מתקפת ה-7 באוקטובר ונגד החטופות. "סירוב להכיר באמיתות הסיפורים שלהן, והראיות שאינן ניתנות להפרכה של ההתנסויות הנוראיות שלהן, רק מבטיח שהאלימות המופעלת נגד נשים תימשך ללא הפסקה", כתבה במאמר נוקב ב-USATODAY.

"לא נאפשר לספקנים להשתיק אותנו. לא נאפשר לאנטישמים לשלוט בשיחה שלנו, להכניס את הטראומה שלנו לתוך 'הקשר מתאים' או להחליט אילו סיפורים שווה לספר ולאילו להאמין", המשיכה חברת הקונגרס היהודייה מפלורידה. "חמאס השתמשו באונס בתור כלי מלחמה ב-7 באוקטובר והמשיכו לפגוע בחטופות בשבי. אלה עובדות. כעת, אנחנו כמדינה חייבים להחליט מה נעשה לגבי זה".

ווסרמן-שולץ גם הדגישה את הצורך להחזיר את כל החטופות והחטופים ושיבחה את מאמציו של הנשיא ביידן להבטיח את שובם. "העובדה שאלה שמוחזקים בעזה ניצבים מול אותה אלימות מינית רק מחריפה את הדחיפות של הבטחת חירותם", סיכמה. "אין זמן לבזבז. כל יום שבו החטופות והחטופים הוא מסוכן. וכאשר הם ישובו הביתה, אם הם יחליטו לספר את סיפורם, אנחנו צריכים להאמין להם".

דבי וסרמן שולץ – ויקיפדיה

קרדיט: יו אס טודיי – ערוץ הטלגרם מבט עולמי    קרדיט לתמונות: ויקיפדיה