דיווח: ישראל פועלת להריסת תשתיות חיזבאללה לאורך הגבול הסורי. הפציצה אתרים פעם שניה תוך 48 שעות

סוכנות הידיעות של המשטר (SANA) ציטטה מקור צבאי עלום שם שאמר כי בסביבות השעה 2 לפנות בוקר היום, יום שלישי, 19 במרץ, פתח הצבא הישראלי ב"מתקפה אווירית" מכיוון הגולן הסורי הכבוש, כשהוא מכוון למספר נקודות צבאיות. באזור הכפרי של דמשק. . הגורם ציין כי כוחות ההגנה האווירית הגיבו לטילים והפילו חלק מהם, והסביר כי האבדות מוגבלות לאובדות חומריות בלבד, מבלי להבהיר את מהותן.

רדיו Sham FM המקומי מסר כי ההפצצה הישראלית כוונה לנקודות ברחבי העיר יברוד באזור הכפרי של דמשק ( מחוז ריף דמשק), מבלי לספק פרטים נוספים על אופי המקומות שהותקפו. התקשורת הישראלית, גם היא לא פרסמה פרטים נוספים על התקיפה, והמידע באמצעי התקשורת הישראלית הוגבל למה שהופץ בתקשורת הסורית הרשמית.

 

מקור מודיעין מערבי אמר ביום שלישי לרויטרס כי התקיפות הישראליות האחרונות בסוריה מכוונות כעת לתשתיות של חיזבאללה  הלבנוני, "במיוחד הביצורים המורכבים שלה לאורך הגבול הלבנוני-סורי".

לאחרונה, תקיפות ישראליות כוונו לאתרי חיזבאללה באזורי דמשק וחומס. 

קרדיט: אלשרק

הפצצה זו הינה השנייה מסוגה תוך יומיים, אז חייל נפצע ביום ראשון, 17 במרץ, כתוצאה מהפצצה ישראלית על מטרות איראניות וחיזבאללה בהרי קלמון, בין הערים יברוד ונבכ שבסוריה, ישראל תקפה תשתיות ומפקדות של מיליציות שיעיות  חמושות הנאמנות לאיראן הפועלות עמוק בתוך שטח סוריה, תוך שישראל מגיבה שוב ושוב למקורות ירי מדרום סוריה היורים טילים לשטח הגולן הישראלי.

היום גם פרסמו אתרי חדשות סורים פרטים על המטרות שישראל תקפה ביום ראשון באזור הקלמון הסורי הסמוך לגבול עם לבנון : 

– גדוד הנדסה 401 הנמצא בשטח שבין העיירות אלקסטל וקלדון.
– מפעל נשק התחמושת בעיירה דנחה מול ג'בל אלמכאסר שבין מעלולא וקלדון.
– שדה התעופה אלנאצריה.
– מחסני תחמושת ליד העיירה אלקטיפה.

 

מצגת ההפצצה הישראלית צפונית לדמשק: