ושוב חוזר הסיפור: אבד הקשר עם כוח צבא סורי שכנראה נפל למארב של דאעש

מאז שכוחות דאעש סולקו משטחי מזרח סוריה שהקימו ביחד בו יחד עם השטח שכבשו בעיראק , את מדינת שאם-עיראק ( ר"ת: דאעש), הם נוקטים באותה טקטיקה. לאמור הם יוצאים מהמדבר הענק שבמזרח סוריה פוגעים בכוחות צבא סוריה או המיליציות האיראניות ונסוגים אלר כך בחזרה למדבר.   והסיפור הזה חוזר על עצמו שוב ושוב.

הקשר עם קבוצת חיילים מכוחות צבא סוריה אבד ,בלילה שבין שני לשלישי,  במדבר חומס שבמרכז סוריה, כך חשף אתר החדשות  North Press Arabic.
האתר ציטט מקור בצבא סוריה שאמר כי כוחות הממשלה איבדו קשר עם קבוצה של 11 חיילים וקצין בדרגת סגן, השייכים לדיוויזיה 18 בכוחות הממשלה.
הוא הוסיף כי הקבוצה עזבה את מפקדת גדוד 47 בסביבת העיר פלמירה לכיוון מפקדה אחרת במדבר סוחנה, באזור הכפרי של מחוז חומס. הקשר עם הקבוצה אבד מרחק קצר לפני שהגיעו למפקדת סוחנה , מה שמצביע על כך שהם נחטפו או חוסלו על ידי תאי דאעש.
יש לציין כי כוחות דאעש באזור המדובר פועלים במתכונת של "פגע וברח". הכוח יוצא בפיתאומיות מתוך המדבר , תוקף מטרה שעוברת על הכביש החוצה את המקום , ואחרי קרב קצר בו הם ,בדרך כלל משמידים את מי שהם נתקלים בו , הם נסוגים ותופסים מחסה מחודש בתוך המדבר.   כל מאמצי הצבא הסורי ביחד עם כוחות איראנים וכוחות חיזבאללה לטהר את המדבר הסורי מנוכחות לוחמי דאעש עלו עד כה בתוהו. 
קרדיט לתמונה: רשתות חברתיות