מילה על סרטון תעמולה פלסטיני השוטף את מוחם של רבים בעולם

לא פעם סיפרתי לכם על מלחמת התודעה שמתנהלת נגד מדינת ישראל, ועל שקרי התעמולה הפלסטינית שמופצים בדרכים שונות ומשונות, שנועדו להנדס את תודעת קהלי היעד, בעיקר בעולם המערבי, כדי להטמיע את הטרמינולוגיה “הנכונה” בשיח בכל מקום בו מדברים על ישראל והפלסטינים המסכנים.

הנדסת התודעה של התעמולה הפלסטינית השוטפת את מוחם של רבים בעולם, נעזרת בשלל “חובבי ציון אנטישמים ואנטי ישראלים כדי להעביר את המסרים שנועדו להשפיע על דעת הקהל בעולם, ולהנחיל בלב השומעים / צופים / קוראים הבורים, את “העובדות הנכונות” על ישראל והפלסטינים.

התעמולה הפלסטינית מנצלת את הבורות וחוסר ההבנה של קהלי היעד, כדרכה היא לא רק שקרית, אלא גם מטעה, מהנדסת ומעוותת את המציאות כדי למכור לעולם את “הסיפור הנכון” ולהפכו לשיחת היום.

 

התעמולה הפלסטנית משתמשת גם באנשים שלו היו מנסים לחיות את חייהם ביו”ש או בעזה, על פי דרכם, אמונתם והיו מתנהגים ומדברים כפי שהם רגילים, הפלסטינים היו רוצחים אותם ללא היסוס, אבל בורים חסרי כל הבנה, הם כלי מצוין בשירות התעמולה הפלסטינית, והפעם אפנה אתכם לראות סרטון (ארוך) של אמן הדראג האנטישמי האנטי ישראלי, הבור והמזיק, שמוכר בשם Indie Nile.

“צדיק חובב ציון” זה יצר סרטון (ארוך) בו הוא משלב קטעי סרטונים של ישראלים שגורמים נזק לישראל בהתבטאויות מטומטמות, חותך מה שצריך, מוציא מהקשרו איך שנח לו, מתבל בשקרים ותעמולה, ומוסיף קטעי סרטונים של ידוענים כמו אנג’לינה ג’ולי, וטיילור סוויפט, שלכאורה הוא מדבר איתם “ומספר להן סיפורים אישיים שלו”… וכמובן משתמש בישראלים האידיוטים השימושיים התורנים, כדי להרעיל עוד יותר את מוחם של הצופים.

אזכיר שתמיד אני אומר שצריך לבדוק אמינות ידיעה ואמינות מקור, והדבר נכון שבעתיים כשמדובר בתעמולה פלסטינית, וכמובן גם במה שרואים בסרטוני תעמולה, כמו סרטון מזיק זה, ואם אתעלם מקטעים מתוך הסרטון הוויראלי האנטי ישראלי שנקרא “We’re Is Rayleighh” של Blakeley Bartley, אקטיביסטית הפרו-פלסטינית, ש”הצדיק” הוסיף לסרטון, ושאפילו אל-ג’זירה קידמו אותו, אציין שהוא לא באמת דיבר / ראיין את המפורסמות המוזכרות.

 

כדי שיהיה לכם ברור שהוא לא באמת מספר לאנג’לינה ג’ולי את סיפורו האישי “קורע הלב” על “עוולות המשטר הציוני הרשע”, אפנה אתכם לראות את הסרטון המקורי שלה מדברת עם וועד אל-חטיב (وعد الخطيب = Waad Al-Kateab) עיתונאית ויוצרת הסורית, שבו הן משוחחות על הסרט החדש שלהן “We Dare to Dream” שמספר את סיפורם של ספורטאים פליטים מאיראן, סוריה, דרום סודן וקמרון, שנאלצו לברוח מארצם וכיום עוסקים בספורט במדינות המארחות אותם, ובדקה 25 תוכלו לראות גם את הקטע בו משתמש אמן הדראג הלא חביב.

אז אם אתם נתקלים בתעמולה פלסטינית, בין אם מופצת ע”י גורם פלסטיני, או ע”י אידיוט שימושי כמו Indie Nile, בידקו את הפרטים, חישפו את השקרים, ואל תהססו להציג אל מול השקרים ותמונת המציאות המעוותת, את האמת והמציאות כפי שהיא.

קרדיט: ערוץ הטלגרם מבט למזרח התיכון    קרדיט לתמונה: רשתות חברתיות