אחת שיודעת – סיפורה של מגדת עתידות ערבייה

איני יודע מה יקרה בעתיד, אבל יש מי שטוענים שהם יודעים.
מדי פעם שואלים אותי שאלות שאין להן תשובה, במיוחד לשאלות לגבי מה יקרה בעתיד בנושה זה או אחר, וגם אם אנסה לבדוק ולחקור, אשאר בלי תשובה רצינית ואמיתית, ואני לא נוהג להיכנס לעולם הניחושים, בטח שלא על מה צופן העתיד באזור הסוער ורווי התהפוכות של השכונה המזרח תיכונית, ולו רק מהטעם הפשוט שאיני מתיימר להיות חוזה עתידות.

אבל יש בשכונה שלנו כאלה שיש להם תשובות למה צופן העתיד, ואחת מאלו היא הגברת המכובדת לילה עבד אל-לטיף (ليلى عبد اللطيف) המכונה בפי קהל המחכים למוצא פיה “גברת הציפיות” (سيّدة التوقعات = The Lady of Expectations) בעלת אזרחות מצרית ולבנונית, בת לאב מצרי ולאם לבנונית (ונכדה לסבתה סורית) שהייתה נשואה לסעודי ולאחר שהתגרשו (והוא מת ממחלה) היא התחתנה בשנית עם לבנוני.

אם עד כאן זה נשמע כסיפור ממהשכונה שמושפע מהדמיון המזרח תיכוני, תרשו לי להוסיף ולתבל את הסיפור, ולגלות לכם שהגברת המכובדת, המדלגת בין מרכזי הכוח והממון בשכונה, ובירות העולם הערבי, מונתה ב 2016 כשגרירת קרן הפליטים העולמית (World Refugee Fund) בלבנון.

ואם זה לא הספיק, אז אספר לכם שאביה היה מופתי במסגד אל-אזהר, והיה ידוע כבעל יכולות ריפוי חולים באמצעות הקוראן, ולמרות ששמה יצא ברחבי השכונה כמגדת עתידות, היא טוענת שהיא אינה מגדת עתידות ולא חוזה את העתיד, אלא רק בעלת חוש שישי והשראה, שרק הולכים ומתחזקים עם הזמן, שמאפשרים לה לומר ללקוחותיה והמעריצים בשכונה, דברים שמתגלים כנכונים בין 90 ל 100 אחוז מהמקרים.

Tᕼᕮ ᗷᕮST 𝗔𝗿𝗮𝗯𝗶𝗰 𝗧𝗔𝗥𝗢𝗧 أشهر عرافة عربية - YouTube

 

התחזית לפלסטינים
היות ואני לא מתכוון להתווכח עם תוצאות מדויקות כאלה, אספר לכם שבאמצע נובמבר האחרון, הגברת המכובדת סיפקה תחזית לשנת 2024 עבור הפלסטינים, ואמרה שתרחיש השבת השחורה, או בלשונה: מבצע “שיטפון אלאקצא” יחזור על עצמו בצורה “קשה ומחרידה”, שיגרום לכל החברה הישראלית להיות בהלם ובלבול, ושמדינת ישראל תגיב לפעילות ארגוני הטרור ביו”ש (זה במילותי שלי, במילים שלה נאמר “ההתנגדות הפלסטינית) במבצע צבאי (ישראלי, א.א.) הגדול ביותר אי פעם, ושלאורך גבולות ישראל (פלסטין הכבושה בלשונה) ייפרסו תגבורות גדולות של צבאות ערב, ואפילו לאורך חופי ישראל, ייפרסו ספינות מלחמה (או במילים שלה: ספינות תותחים…) של כוחות ערביים ולא ערביים, מחופי עזה ועד נמל חיפה, והיא מוסיפה שיוצבו “ספינות תותחים” גם במים הטריטוריאליים של ירדן, סוריה ועיראק וגם מול לבנון, והיא אפילו יודעת לספר לנו שאיראן ורוסיה יעמדו במרכז הסיפור…

עוד מוספיה גברת אל-לטיף, שבזכות “העמידה האיתנה של ההתנגדות הפלסטינית”, ישראל לא תשיג אף אחת ממטרותיה, לא שחרור החטופים ולא חיסול חמאס, ושחמאס יכפה את התנאים שלו, ואף יפתיע בשטח, במיוחד במקרה של נסיגה פתאומית של חלק מהקצינים והחיילים הישראלים משדה הקרב בעזה”.

ולגבי ישראל אומרת לנו מגדת העתידות המפורסמת, שנוסף לכישלון הצבאי וצרות כלכליות “חסרות תקדים”, גם צפויה לנו “הפיכה עממית, פוליטית וצבאית, הגדולה בתולדות ישראל”.

سيدة التوقعات ماغي فرح : هذه الدول لن تبقى كما نعرفها – carthageinfo

 

התחזית לסעודים
אז אחרי שאנחנו יודעים מה יקרה לנו בחלקת אלוהים הקטנה שלנו בשכונה, ומה יקרה לפלסטינים, אספר לכם שביום חמישי, ה 11 בינואר, סיפרה “גברת הציפיות” בעיניים דומעות לקהל המצפה בשקיקה לדעת מה יקרה בשכונה המתוחה שלנו, שהיא מאמינה שאירועים איומים ומטרידים יקרו במדינות רבות, במיוחד בערב הסעודית, ובעיקר באזורים ההרריים ובוואדיות, וגם בעיר ג’דה שבה יורדים בכל שנה גשמים רבים, שצפויה לשיטפונות כבדים חסרי תקדים שיגרמו לקורבנות בנפש ולנזק לרכוש.

כדי לא לפגוע ברגשות המעריצים והלקוחות המשלמים לשירות של גברת אל-לטיף, ולא אספר לכם שהתחזית הזו נאמרה ימים לאחר שהתפרסמו ברשת סרטונים על שיטפונות בסעודיה שסחפו מכוניות וגמלים, וגם לא אספר לכם שאזהרת השיטפונות די תואמת את אזהרות מרכז המטאורולוגיה הסעודי, לגבי הגשמים הכבדים שהחלו בשבוע שעבר…

 

 

ומה עם שאר האזור והעולם?
כדי לא להשאיר אתכם במתח לגבי מה יקרה השנה, אספר לכם שלדברי מגדת העתידות שטוענת שהיא אינה מגדת עתידות, צופה שמספר ישראלים ייחנקו באחד המקלטים במדינה, אבל לא רק בשורות מרות יש לה לספר לנו, אלא גם בשורות משמחות, והיא אומרת שהשנה הצדדים הניצים יחתמו על הסכמים להפסקת הלחימה בסוריה, בתימן ובעיראק, או במילים שלי – אנו נהייה עדים לניסים ונפלאות בשכונה שלנו…

אז אחרי האופוריה של השלום ואחוות אחים הצפויים בשכונה, היא מחזירה אותנו “לקרקע המציאות” עם שלל תחזיות קודרות, ומספרת שבאזור צפויות רעידות אדמה, וגם סופות ושיטפונות, אבל כדי שלא נרגיש לבד, אפשר להתנחם בכך שגם במלטה צפויה להיות רעידת אדמה חזקה שתגרום לגל טרור ואלימות, ואם כבר רעידת אדמה באי ש/בים התיכון, אז היא מרחיקה גם לסרילנקה ומספרת שהאי ירעד בחוזקה ויהיו קורנות בנפש.

برج #العذراء 🔮 تاروت | القادم في طريقك الفترة المقبله 👌 خلال الأربع  أسابيع 🙌 - YouTube

 

כמובן שאי אפשר בלי פוליטיקה, אז מסתבר שהשנה צפויים באזורנו שינויים פוליטיים וכלכליים גדולים, והמה ממשלות יתחלפו, ואפילו ייתכנו בחירות בכמה ממדינות האזור, ובשווקים הפיננסיים יכולים להיות תנודות ושינויים משמעותיים במחירי הסחורות ושערי המטבע.

בחיי שזה חלק מהתחזית, ואין לי לב לספר לגברת שזה קורה באופן מחזורי גם אם לא מספרים על זה בתחזית לשנה הקרובה… אבל היא גם צופה לנו בעיות בשווקי המניות בעולם, והסיכונים הפיננסיים בבורסות, גורמים לגברת להמליץ לכולם, להשקיע את כספם בזהב.

ואם כבר מחירי סחורות, אז הגברת צופה לנו עליית מחירי נפט וגז, ומזל שהיא מנחמת אותנו שעליית מחירים זו, “תגרום לעושר רב”.
כן, טוב, נו, למפיקות הנפט והגז כמובן, ממש לא לשאר העולם. אבל גם את זה לא נעים לי לספר לה…

 

תחזיותיה מכסות גם את הצד השני של הים האדום, והיא רואה בעיני רוחה שמספר מדינות באפריקה יסבלו מרעב שיגרום למשבר הומניטרי גדול, ובאלג’יריה ובניז’ר יקרו אירועים “מצערים” ושמדינה ערבית תסייע לניז’ר. וגם לצידו השני של הים התיכון מגיעות התחזיות, והגברת צופה שבחלק ממדינות אירופה צפויים להתרחש סופות ואסונות טבע.

ואם זה לא מספיק, אז לקראת סיום, אוסיף תחזיות נוספות כגון זו שהגברת אומרת שבחודשים הראשונים של השנה צפויה להתרחש תאונת מטוס קטלנית ללא ניצולים, וגם שאישיות מרכזית ומוכרת בעולם תיפצע מפיצוץ במטוסו או ביאכטה הפרטית שלו, וגם שהשנה בהלוויית נשיא שלא נאמר מיהו, יקרה אסון שבו יהרגו מספר מנהיגים שיגיעו להשתתף בלווייה.

אשאיר לכם להחליט אם אתם מאמינים לתחזיותיה של הגברת. כל שאני יודע, זה שסיימנו שנה “משוגעת” והתחלנו שנה מאתגרת. אישית, אני מוותר על תחזיות מסוג זה, ואחכה בסבלנות לראות מה ילד יום.

ובאותה הזדמנות, אפנה אתכם לפרק 14 של בנת חלאל, בו דיברנו עידית בר ואני על ג’יניות ומכשפות, וגם על מגידי עתידות ומטבע הדברים של העל טבעי, הזכרנו גם את המרפאים הרוחניים המשתמשים בפסוקים מהקוראן.

 

תוכלו לשמוע את הפרק האמור בספוטיפיי  או בשירותי פודקאסט אחרים, וכמובן לצפות בפרק המצולם, ביוטיוב של הערוץ.

 

קרדיט: מבט למזרח התיכון      קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות