איראן במאמץ בלתי נלאה להחדיר נשק וסמים לירדן דרך נתיבים חדשים

למרות הסיכולים הנרחבים של צבא ירדן של הברחות סמים ונשק מסוריה לצפון ירדן והעברתם למדינות המפרץ ולאזור יהודה ושומרון , איראן לא נחה על זרי דפנה ופותחת עוד ועוד צירי הברחה , שלהערכתה לא נשמרים היטב על ידי הצבא הירדני.

והפעם הם מרכזים מאמץ באזור מפגש הגבולות סוריה-ירדן – עיראק.

ערוץ החדשות “אל-ממלכה” – “المملكة” הירדני ציטט את דובר המנהלת לביטחון פנים שאמר כי כוח מיוחד משותף ביצע פשיטה על אתר  במחוז אל-רוישד – الرويشد, לאחר שנאסף מידע מודיעיני.

لواء الرويشد - وزارة الداخلية

 

בפשיטה נפצע אחד מגדולי סוחרי הסמים ומבריחי הסמים המסוכנים, והוחרמו כמויות סמים, במחוז אל-רוישד הנמצא בקרבת משולש הגבולות עם עיראק וסוריה, והשייכת למחוז מפרק השוכנת לאורך הגבול עם סוריה.

شركتنا في لاعب الرويشد الاردن - boomerchick.net

 

עוד הוסיף דובר הדירקטוריון כי המבוקש פתח באש, בטרם ניתן האישור לפתוח באש נגדית , מה שהוביל לפציעתו, הכנעתו והובלתו לבית החולים, בנוסף למעצרם של שני אנשים נוספים שהיו עמו.

במהלך המבצע תפסו שלטונות ירדן 53,000 כדורים נרקוטיים, 125 סוליות חשיש, כמות של החומר הנרקוטי “קריסטל” ושלושה כלי נשק, בהם שניים אוטומטיים. המבצע הזה מגיע שלושה ימים לאחר שצבא ירדן הודיע ​​על הריגת מבריח, פציעת אחרים ותפיסת משלוח סמים שהגיע משטח סוריה, מאזור הגבול בין שתי המדינות.

קרדיט: בלדי ניוז ורשתות חברתיות