“המלחמה נגד ישראל תהיה ללא כללי משחק”: עיקרי הדברים מתוך נאומו המתלהם של נאסראללה

מזכ”ל ארגון הטרור חיזבאללה הטרוריסט חסן נצראללה נאם כשעה וחצי לרגל הזכרה לחיסולו של מפקד יחידת “נצר” של הארגון שחוסל לפני שבוע, בתחילת הנאום דיבר על המפקד, ועל חשיבותו בארגון, לאחר מכן דיבר דברי תעמולה ושקרים בהקשר למצב בגבול הצפוני, והלחימה שמנהל הארגון נגד מדינת ישראל, התפאר בהישגים של ארגון הטרור, ועוד.

תמונה

 

את החלק האחרון כמו בעבר הוא הקדיש לאיומים נגד ישראל ולא רק.

1. פלישה לגליל נותרה על הפרק – אם יתפתח עימות.
(מנסה בדבריו להגיד ולאשר כי מחבלי כוח הקומנדו של הארגון (כוח רד’ואן) עדיין לא הופעלו, וכי אם ירצו יוכלו לפלוש ולכבוש שטחים בגליל.)

2. במשך 4 חודשים פעלה “ההתנגדות” בלבנון לעוור את האויב ולסתום את אוזניו, והצלחנו לפגוע ב. בסיס “מירון” בכל עת שרצינו.
(זה אינו שקר, הארגון הרצחני הצליח לעוור ולפגוע בלא מעט אמצעי תצפית, וגם לפגוע ביכולתו של צה”ל לעקוב, ולזהות איומים של תלול מסלול, ומל”טים.)

3. אמרו שלחיזבאללה יש מרגלים בחיפה כדי להשיג את המראות, (מתכוון לנושא הצילום של נמל חיפה) אבל מה יגידו “כשההתנגדות” תפרסם אחר כך פרקים מהעיר השנייה, השלישית והרביעית?‌‌
(טוען או רומז כי הארגון לא רק צילם מטרות ישראליות בנמל חיפה והקריות, אלא גם בערים נוספות….)

תמונה

 

4. יש לנו כ-100 אלף “לוחמים” וזה יותר ממה שאנו צריכים כדי להתמודד מול ישראל, ולסכל את התוכניות שלה, ארגונים החברים “בציר ההתנגדות”, (ולא רק גם הטליבאן הציעו) הציעו לנו שישלחו “לוחמים להילחם לצד ההתנגדות בלבנון”, ואנו סירבנו כי אין לנו צורך בכך.
(הוא טוען כי יש לארגון הטרור לפחות 100 אלף מחבלים המוכנים לקרב נגד ישראל, בעבר גורמים ערביים טענו כי הוא מחזיק בכ-100 אלף מחבלים סד”כ ומילואים.)

5. “האויב” יודע שעליו להמתין לנו ביבשה, בים ובאוויר, ואם תוטל מלחמה על לבנון, “ההתנגדות תילחם בלי בקרה, בלי חוקים ובלי קורת גג”
(נצראללה שולח איומים כי ישגר וינסה לפגוע בעת פתיחת מלחמה כלשהי במטרות בים ובאוויר וביבשה, כולל אסדות גז, ספינות מלחמה, בסיסים ומוצבים צבאיים, מטרות אזרחיות, שטחי כינוס ועוד.)

6. אני מפנה את תשומת הלב של ממשלת קפריסין שיש לנו מידע שצבא האויב עורך שם תמרונים לקראת מלחמת לבנון וששדה התעופה של קפריסין פתוחים למטוסים ישראלים במילה אחת, אני אומר את זה ממשלת קפריסין חייבת להיות זהירה כי פתיחת שדות תעופה לאויב כדי לתקוף את לבנון פירושה שקפריסין היא חלק מהמלחמה ואנחנו נתמודד איתה כחלק מהמלחמה‌‌.
(שולח איום שמופנה לממשלת קפריסין, ששיתוף הפעולה בין צבא קפריסין לצה”ל, בעת מלחמה, ישנה את כללי המשחק נגד אותה מדינה, והיא תחשב כאיוב שיש לתקוף גם אותו.)

נציין: קפריסין היא מדינה שחברה באיחוד האירופאי, ומרגע זה היא צריכה לקחת בחשבון שהיא מאיימת ע”י ארגון טרור, ועליה להטיל סנקציות נגד חיזבאללה, ולאיים בחזרה.

תמונה

 

בסכום החלק האחרון של הנאום שהיה לוחמני ומאיים, נצראללה ניסה להציג ים של איומים נגד ישראל, במטרה להרתיע אותה מלבצע מכת מנע נגד הארגון, ולשם כך גם חשף את נושא “הדוכיפת” שצילם את נמל חיפה הקריות והגליל.

תמונה

קרדיט: ערוץ הטלגרם חננאל אביב     קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות

 

בדברים אלו נותן נאסראללה למעשה את הגושפנקה הסופית לישראל להשמיד את כל העדה השיעית שעל אדמת לבנון ולמעשה עליה לשאוף שכל השיעים חפצי החיים ימלטו משטח לבנון לסוריה ומשם לעיראק ואיראן שהרי בסוריה מחכה להם שואה מידי הסונים שישמחו לסגור את החשבון הרצחני שלהם עם לוחמי חיזבאללה שטבחו בבני עמם במהלך דיכוי מרד האזרחים שפרץ בשנת 2011. 

ובישראל כבר החלו לרמוז על נשק “חדש” שיגיח לזירת הלחימה ויעשה שמות בנוכחות השיעית בלבנון . 

ישראל כבר הוכיחה בעזה שהיא מענישה קשות את מי שמנסה לטבוח בבני עמה.